4 van de 10
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Waarom woon je er?
TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 11 mei 2005 05:12 PM
  [ # 46 ]

17 juli 1972 geboren tijdens een hittegolf in het St Radboud ziekenhuis in Nijmegen. terwijl duizenden mensen de vierdaagse liepen,zette mijn moeder mij op deze aardkloot. We woonden toen in het land van maas en waal. In het dorpje Winsen,vlak ten westen van Nijmegen. Vanaf 1974 ben ik weer inwoner van Nijmegen en het bevalt nog steeds prima. Het leuke aan Nijmegen is toch wel dat het een echte studentenstad is. Veel leuke kroegjes,genoeg te doen op cultureel gebied,gemoedelijke sfeer en de schitterende ligging. Een uniek stukje Nederland met heuvels,polders en veel bossen. Ja..wonen in Nijmegen is wel erg aan de prijs. Toen mijn ex en ik uit elkaar gingen is zij blijven wonen in ons koophuis. Ik heb overwogen om elders iets betaalbaars te kopen,want in Nijmegen zelf is het in je eentje niet te doen om te kopen. Maar naarmate mijn zoektocht vorderde en ik zelfs overwogen heb om iets in Duitsland te kopen (scheelt echt bakken met geld) kwam ik er steeds meer achter hoe verknocht ik ben aan deze stad. Nu woon ik in een particulier gehuurd huisje op 5 minuten fietsen van het centrum en 10 minuten fietsen van mijn werk.

Die Gti van me heb ik daarvoor dus eigenlijk helemaal niet nodig,maar ja… Citrofiel he? Smile

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 11 mei 2005 05:49 PM
  [ # 47 ]

Limos!Limos! Limos!  volgend baasje! Very Happy

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 11 mei 2005 06:58 PM
  [ # 48 ]

Ben geboren en getogen Vlaardinger, en ondanks mijn deels Turkse afkomst voel ik me ook nog steeds Vlaardinger. Ik heb daar dan ook met plezier gewoond tot 1996.

De studie voerde me echter naar Leiden, waar ik me op een gegeven moment ook heb gevestigd vanwege het simpele feit dat het met de werkgelegenheid in die regio wat beter was gesteld dan in de buurt van Rotterdam. Daar kwam ik terecht in een rete-gezellige studentenhuis (nee, geen Minerva!  Twisted Evil ), later kwam ik mijn huidige echtgenote tegen, en voor je het weet blijf je plakken.

En tsja, Sans-pareil zei het ook al, de sfeer in Leiden is gewoon goed. Je zit lekker centraal in de Randstad, terwijl Leiden zelf toch vooral wel de voordelen, maar niet teveel de nadelen van een grotere stad heeft. Die oude binnenstad is heerlijk om doorheen te wandelen, in de zomer zijn er terrasjes zat, en ook hier zit je in een mum van tijd aan het strand van Noordwijk, of peddel je in het Groene Hart. Er heerst hier ook zo’n lekker studentikoze sfeer, mensen uit o.a. Groningen, Tilburg en Wageningen weten wel wat ik daarmee bedoel.

En is Turkije dan een optie voor een halfbloed Turk als ik? Ahum… ik spreek de taal dus niet, foutje.  Surprisedops:  Mezelf daar vestigen is dus niet echt een reele optie. Desalniettemin sluit ik niets uit…. Het lijkt me daar toch nog wat prettiger dan in Californie, waar mijn jongste broertje woont. Daar mis ik gewoon iets….een stukje sfeer, een gevoel…  Confused Als je het mij vraagt voel ik me gewoon Europeaan.  Cool

Profiel  

hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 567

- CX ambulance
Gepost: 11 mei 2005 07:14 PM
  [ # 49 ]

krijg morgen de sleutel van een vrijstaand voormalig sluiswachtershuis aan de drentse hoofdvaart die ik ga huren op anti-leegstandbasis.
dus zeeeeer goedkoop maar met opzegtermijn van 5 maanden. maar toto die tijd zitten mijn vrouw en ik voor een appel en een ei in een riante bijna-villa aan het water!!!

wie geen geld heeft moet slim zijn.

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 11 mei 2005 09:46 PM
  [ # 50 ]

Ik weet toevallig dat die riantr bijna villa nog geen 5 x 5 meter is!!

(formaat: tuinhuisje)

Test

Profiel  

hugo
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 567

- CX ambulance
Gepost: 11 mei 2005 11:31 PM
  [ # 51 ]
Thijsvandebles schreef:

Ik weet toevallig dat die riantr bijna villa nog geen 5 x 5 meter is!!

(formaat: tuinhuisje)

nee, dat was…

villa wordt vanaf morgen!!!

ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”

Momenteel Volvo V70 en een Punto

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 13 mei 2005 12:10 AM
  [ # 52 ]

Had Hugo vanmiddag pas aan de telefoon, wist ik dus niet…...Ik kon het al niet plaatsen dat Hugo aan het water woonde…...

@Hugo:
Kom gauw bakje bij je doen
Zaterdag de Freeks C15 maar eens voorzien van een neiuwe motor Hugo?
Surprisedfftopic

Test

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 13 mei 2005 01:44 AM
  [ # 53 ]
hugo schreef:

krijg morgen de sleutel van een vrijstaand voormalig sluiswachtershuis aan de drentse hoofdvaart die ik ga huren op anti-leegstandbasis.
dus zeeeeer goedkoop maar met opzegtermijn van 5 maanden. maar toto die tijd zitten mijn vrouw en ik voor een appel en een ei in een riante bijna-villa aan het water!!!

wie geen geld heeft moet slim zijn.

Daar wil ik ook wel wonen.
Zeker op zo’n manier, maar zit er zeker niet in helaas.

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 13 mei 2005 02:25 AM
  [ # 54 ]

plek voor 70 auto’s ofzo

De volgend meeting is in Mechelen!  Wink

Nog maar een uit Nijmegen dan (toch maar eens beter om me heen kijken bij het stoplicht…):
Sinds 1996 woon ik in Nijmegen. Ik ben er na mijn studietijd blijven hangen en ben na mijn studie gaan samenwonen. Eerst in Hatert en sinds 2002 woon ik in het centrum. Erg leuk, maar desondanks wordt er volgende maand verhuisd naar Bottendaal, vlak achter de St. Annastraat. We hebben even gedacht dat we wel richting Randstad wilden, maar zijn inmiddels genezen. Nijmegen is een dorp met de gemakken van een stad.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 13 mei 2005 02:43 AM
  [ # 55 ]

Nijmegen, tja ooit wil ik ook weer terug.
Al die citrofielen daar, voel ik me echt helemaal thuis.
Maar ja, eer ik terug ben daar, heb ik wel de jackpot gewonnen waarschijnlijk.
Way out of my league.

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

TinusTussengas
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 494

Gepost: 13 mei 2005 02:54 AM
  [ # 56 ]
Mulder schreef:

plek voor 70 auto’s ofzo

De volgend meeting is in Mechelen!  Wink

Nog maar een uit Nijmegen dan (toch maar eens beter om me heen kijken bij het stoplicht…):
Sinds 1996 woon ik in Nijmegen. Ik ben er na mijn studietijd blijven hangen en ben na mijn studie gaan samenwonen. Eerst in Hatert en sinds 2002 woon ik in het centrum. Erg leuk, maar desondanks wordt er volgende maand verhuisd naar Bottendaal, vlak achter de St. Annastraat. We hebben even gedacht dat we wel richting Randstad wilden, maar zijn inmiddels genezen. Nijmegen is een dorp met de gemakken van een stad.

Ik stond vorige week bij een verkeerslicht (op de Neerbossche weg in Nijmegen) naast een zeer fraaie XM break. Ik reed langzaam naast de XM tot aan de stopstreep en bekeek de auto aandachtig. Ik lette in eerste instantie dus niet op de bestuurder,maar even toen ik keek wie er achter het stuurzat,bleek ie al in de gaten te hebben dat ik met meer dan gemiddelde belangstelling naar zijn auto keek. Vriendelijke kerel,hij knikte even vriendelijk en stak zijn duim omhoog. Dan is mijn dag weer goed en ben ik blij dat ik :cevr rij.  Mulder,jou heb ik nog niet gezien…. zo’n mooie CX zou me meteen opvallen! Ik hou het in de gaten!  Wink

Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6490

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 13 mei 2005 03:03 AM
  [ # 57 ]

Ik rij niet al te vaak in de CX, maar gelukkig komt de zomer er weer aan dus de kans wordt groter en groter… Door de week zul je me niet gauw tegenkomen denk ik.Nu ik weet dat ik in de gaten gehouden word zal ik de CX wat vaker een wasbeurtje geven. En mezelf ook…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 13 mei 2005 03:04 AM
  [ # 58 ]

Ja, er rijden toch best wel veel Citroëns in Nijmegen rond. Als je een keer een grijze C5 Break ziet dan moet je even zwaaien. Dan zal ik gaan letten op een Rode BX Gti en die mooie CX van Mulder.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 08 oktober 2006 06:01 PM
  [ # 59 ]

Zie iek daar van de week mn droomhuisje te koop staan op internet, alleen, t ligt in Dirksland… Niet echt handig als je werkt in Duh Haag…  Rolling Eyes

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 08 oktober 2006 06:13 PM
  [ # 60 ]

Ik kan ergeren voorbeelden noemen Wink

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

4 van de 10
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook