Rene, ik heb tot nog toe weinig ervaring met het Citroën-netwerk wegens een quasi perfect rijdende C4 Grand Picasso, maar ik mag toch hopen dat een dealer (ongeacht het merk) alles in het werk stelt om zijn klanten tevreden te houden? De dealer is toch de ambassadeur van het merk naar de klant toe…
ex-owner : C4 Grand Picasso 1.6 HDi Exclusive (Gris Fer) - MAR/2008 -> OKT-2009 66.000 km
Dat zou je zeggen he?
Er zijn helaas nog enkele bedrijven die door gebrek aan goede communicatie een auto probleemloos kunnen krijgen.
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Rene schreef:Of hij heeft een maandagmorgen dealer.
Een combinatie van de 2 denk ik.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
GrandBateau schreef:De dealer is toch de ambassadeur van het merk naar de klant toe…
helaas lees je heel vaak dat de dealer vaak de oorzaak van veel ellende is..
er zijn heel bekwame en betrouwbare dealers, maar je moet ff zoeken..
Er zijn idd heel bekwame, en betrouwbare dealer. Maar je moet ze vinden. Soms heb je geluk en kan je ze vinden, soms kan je 10 keer proberen zonder geluk.
In het vervolg ga ik naar citroen belux gaan, daar kan men tenminste toch nog aan een auto werken. (verwacht ik)
Liefst zou ik gewoon een kleine, goede dealer vinden die bezig is met het belang van zijn klant. En niet met het aantal auto’s dat hij kan verkopen per maand en ook niet met de kosten zo laag mogelijk te houden. Gewoon iemand met gezond verstand en zijn hart voor de klant en auto op de goede plek. Maar waar kan je zo iemand vinden is natuurlijk de vraag. Blijven zoeken…
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Ik weet niet waar je een garage zoekt, maar degene waar wij gaan hier in Gent, zijn we zeer tevreden van:-)
Totaal aantal Berichten: 944
Rene schreef:Dat zou je zeggen he?
Er zijn helaas nog enkele bedrijven die door gebrek aan goede communicatie een auto probleemloos kunnen krijgen.
door gebrek aan communicatie een probleem loze auto, goh dan is elke auto bij ons probleem los (echt een gebrek communicatie van de planning naar werkplaats
nu weer een berlingo 3 1.6 HDI start motor wordt niet aan gestuurt, MMC en ABS ECU niet uit telezen MMC geblokkert zucht, ABS heeft voeding en massa, ont breken 2 diagnose draden zucht, elende auto’s
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
Stom natuurlijk,
Dit had er moeten staan
Rene schreef:Dat zou je zeggen he?
Er zijn helaas nog enkele bedrijven die door gebrek aan goede communicatie een auto NIET probleemloos kunnen krijgen.
nog 1 wakker
En opnieuw iets anders.
Deze middag wou ik even men auto wassen. Toen in echter de wagen besproeide met water bleek het water plots aan de 2 kanten van de voorruit weg te lopen. De buitenste kant, en de binnenkant…
Op het eerste zicht kan ik nergens plaatsen zien waar een rubber niet goed zit. Alles sluit redelijk goed aan. Maar ze zijn er toch opnieuw in geslaagd iets verkeerd te doen
Dit zijn zaken waar citroen zelf niets kan aan doen, ik ook niet, en men wagen ook niet. Precies of er een vloek op men picasso rust
Dus weer een bezoekje brengen aan citroen…
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
dat kan ook de buiten en binnekant (niet een raam openen gelaten ), zijn beide kant weer schoon (LOL)
nou even ontopic
rubber ed, zitten wel goed ? niet gescheurt ?
Het is geen failure, het is een feature
Klote hoor
citroënmonteurtje schreef:dat kan ook de buiten en binnekant (niet een raam openen gelaten ), zijn beide kant weer schoon (LOL)
nou even ontopic
rubber ed, zitten wel goed ? niet gescheurt ?
Ik heb het even nagekeken, en ik zie nergens scheuren is rubbers die slecht uitzonderlijk slecht aansluiten.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
ik zou eens informeren of je geen testrijder bij citroen kan worden..
jij krijgt ook alles defect…
als het prototype jouw overleefd kan ie zo de baan op..
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
‘t Is gewoon een maandagochtendproduct. Ik zou ‘m snel wegdoen en een goeie auto aanschaffen. Wat een trieste toestand met die bak…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30