Rene, ik heb tot nog toe weinig ervaring met het Citroën-netwerk wegens een quasi perfect rijdende C4 Grand Picasso, maar ik mag toch hopen dat een dealer (ongeacht het merk) alles in het werk stelt om zijn klanten tevreden te houden? De dealer is toch de ambassadeur van het merk naar de klant toe…
ex-owner : C4 Grand Picasso 1.6 HDi Exclusive (Gris Fer) - MAR/2008 -> OKT-2009 66.000 km
Dat zou je zeggen he?
Er zijn helaas nog enkele bedrijven die door gebrek aan goede communicatie een auto probleemloos kunnen krijgen.
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Rene schreef:Of hij heeft een maandagmorgen dealer.
Een combinatie van de 2 denk ik.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
GrandBateau schreef:De dealer is toch de ambassadeur van het merk naar de klant toe…
helaas lees je heel vaak dat de dealer vaak de oorzaak van veel ellende is..
er zijn heel bekwame en betrouwbare dealers, maar je moet ff zoeken..
Er zijn idd heel bekwame, en betrouwbare dealer. Maar je moet ze vinden. Soms heb je geluk en kan je ze vinden, soms kan je 10 keer proberen zonder geluk.
In het vervolg ga ik naar citroen belux gaan, daar kan men tenminste toch nog aan een auto werken. (verwacht ik)
Liefst zou ik gewoon een kleine, goede dealer vinden die bezig is met het belang van zijn klant. En niet met het aantal auto’s dat hij kan verkopen per maand en ook niet met de kosten zo laag mogelijk te houden. Gewoon iemand met gezond verstand en zijn hart voor de klant en auto op de goede plek. Maar waar kan je zo iemand vinden is natuurlijk de vraag. Blijven zoeken…
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Ik weet niet waar je een garage zoekt, maar degene waar wij gaan hier in Gent, zijn we zeer tevreden van:-)
Totaal aantal Berichten: 944
Rene schreef:Dat zou je zeggen he?