was de auto te rot, of was het werk gewoon te veel om op te knappen ??
ben benieuwd wat de reden is. iig succes met de zoektocht naar een andere MK1
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
vortex schreef:was de auto te rot, of was het werk gewoon te veel om op te knappen ??
ben benieuwd wat de reden is. iig succes met de zoektocht naar een andere MK1
De auto was opzich wel te redden denk ik. Maar het invoeren met een ander chassis nummer dat durfde ik uiteindleijk toch niet aan. Had RDW nog gebeld en die controleren wel heel streng kreeg ik het id. Maja ik vond het risico te groot. Wel jammer maar het zei zo.
Bovendien ben ik nu ook met iets anders bezig maar dat horen jullie snel genoeg.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Niet om te zeuren, maar als je zo’n ding omkat hoef je toch niet naar een invoerkeuring?
Je kunt natuurlijk van de RDW ook niet verwachten dat ze dat soort praktijken gaan stimuleren