Mooi dat deze bx gered is ik dacht al dat die naar de sloop zou gaan.
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Hier wat feauteau’s:
Hij staat nog even bij een vriend van mij. Hij moet het eigenlijk eerst weer doen voordat ik de 5e BX het pad op rijd bij m’n ouders .
Hoedenplank zonder speakergaten .
Originele Citroen radio.
Geinige boekjes en rekeningen.
En de motor.
1 wieldop zit losjes en heb ik daarom er maar af gehaald voordat ik ‘m onderweg een keer kwijt zou raken.
Totaal aantal Berichten: 6135
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Mooi apparaat hoor!
Veel plezier ermee!
Die radio… Eindelijk snapn ik waarom de mijne precies ‘niet past’ . Wel tof hebbeding
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Oh wow man!
En zelfs je 3e ruitjes zijn nog doorzichtig!!
Heel mooi dit! houd hem in ere, en ik heb trouwens nog een luchtweger van de 16TRi liggen, mocht je eens in de buurt zijn dan kom je hem maar oppikken (wel met de tri en ik wil dan ook even een rondje rijden natuurlijk )
Of we spreken eens af in Eindhoven!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Dat bruine interieur is niet helemaal mijn ding. Maar de rest! Prachtige kleur van buiten, 3e ruitje. Mooi hoor!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ow dat bruin is toch fantastisch man, ik zou eigenlijk zo het middenstuk in die kleur in de 16V willen bouwen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Dat bruin vind ik persoonlijk wel wat hebben. Komt lekker oud over . Alleen jammer dat ik nu eindelijk 800000 reserveonderdelen heb, alleen niks in bruin! Dus als iemand nog van zijn bruine interieurdelen af moet dan kan ie mij contacteren .
@Mechuccio, ik zal ‘m eerst weer aan de praat moeten krijgen voordat ik weer af kan reizen naar Eindhoven . Hopelijk voor 18 september, want dan moet m’n huidige auto apk hebben. Even offtopic, wat voor studie doe je? Ik heb m’n TU bachelor (zo goed als) en ga verder het laatste jaar op de Fontys, want ik trek dat theoretische gedoe op de uni niet meer. Oja, ik doe werktuigbouwkunde.
ge-wel-dig
bx gti kopen? kan best wat van de prijs af met inruil van dit ding
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Dat is nog niet nodig, anders probeer ik snel m’n gti break af te maken . Motor ligt daar al in, alleen zaak om alles weer even aan te sluiten en te vullen met olie etc..
....
Nog mooier dan ik dacht…..
Hoop dat ze snel goed gaat rijden…
En ze ziet er stukken mooier uit dan mijn progress….
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Dat hoop ik ook ja, dat ie snel weer van z’n plek komt! . Gisterenavond hebben we nog een tijdje staan k*tten, maar nog niet gelukt. Het lijkt of de bobine helemaal geen spanning afgeeft. Vanmiddag of vanavond even met de troubleshooter van de BX vraagbaak alles langslopen. En om het allemaal nog makkelijker te maken ben ik de enige sleutel kwijt sinds gisteren ! Jaja, behoorlijk knap .
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Wow
Een erg mooie Bx, ook al vindt ik type1 het leukst, is deze eerste type2 ook erg mooi (en zeldzaam in die staat\uitvoering?)!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
bobine?
is bij mijn bx ook vervangen…. auto startte slecht bij nat weer en wilde soms gewoon stoppen tijdens het rijden…
wat lekkere 80’s BX is dit!
als ik in NL had gezeten, dan had ik hem zeker gekocht!
Super BX, de 16 TRi blokken lopen erg lekker!
Cool!
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.