hoi allemaal.
hier bij wil ik weten wat ik nog voor mijn broer zx kan vragen.
het betreft een citroen zx furio 1.8
bouwjaar: 1994
kmstand:136dkm
kleur: zwart
apk: tot en met september 2009
technies is de auto in goede conditie auto is zins vorig jaar sebtember in zijn bezit,maar omdat mijn broer 2 hersen infarkten heeft gehad october 2007 en er dus niet meer mag rijden wil hij hem verkopen met pijn in zijn hard.
buiten kant van de auto is heel mooi met wat gebruikers sporen en jammer genoeg met een deuk aan de rechse kant achter de pasagiers deur.
er zitten velgen onder van cituning met van voren nog banden met 4mm profiel en van achter 6mm profiel want die zijn nieuwe.
zitten ook nieuwe schijven en blokken op van voren want die waren krom
zit een sport demper onder mooi geluid niet over dreven hard.
motor is kompleet ververst en en nieuwe bougies,bougieskabels,luchtfilter,oliefilter,olie en koelvloeistof. zo kleine 6dkm geleden gebeurt. zins zijn bezit is er 10dkm mee gereden.
wat zit er nog meer op:elct ramen,deur vergrendeling op afstand,morette koplampen,spoilers op de kofferbak met derde remlicht.
auto rijd heel goed niks op aan te merken.
hier bij nog wat foto’s
bx gti automaat met middenarmsteun,rondekoplampen,mk2 spoilerpakket er rond.
en dakspoiler.
Er staat een rode furio te koop voor 950. Daar word de km stand niet vermeld dus ik vermoed dat die wel een stuk hoger zal zijn dan die jij aanbied.
de wijzigingen op deze furio moeten je smaak zijn maar de kleur heb je iig mee. Ergens rond de 12-1300 moet wel in de richting zijn denk ik.
oké das best nog al wat had iets minder verwacht wil hem liefst hier verkopen maar ja moet ik we eerst weten wat ik er voor kan vragen.
gr rick
en dakspoiler.
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
gompy58 schreef:Er staat een rode furio te koop voor 950. Daar word de km stand niet vermeld dus ik vermoed dat die wel een stuk hoger zal zijn dan die jij aanbied..
UHUM.. niet echt verstandig om dit soort uitspraken op het forum te posten zonder dat je kennis van zaken hebt.
De auto is niet van mij en ik weet daarom de exacte km stand niet.
Daarvoor wordt men verwezen naar het telefoon nummer van de eigenaar (mijn broer).
Zodra ik over meer gegevens beschik zal ik deze advertentie aanpassen.
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Werkelijke waarde: 750 euro
ontopic alsjeblieft.
ds freak jij zou er dus 750 voor geven als ik het goed begrijp.
gr rick
en dakspoiler.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
rick65bx gti schreef:ds freak jij zou er dus 750 voor geven als ik het goed begrijp.
gr rick
Nee, dat zei Pimperklaas.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Laatst stond in autoweek een serie een met net 100dkm en nette staat.
E1000
Moeders 1.8 aura met dik 260dkm is weggegaan voor E500
Dus ja dan blijft E 750 over
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Een furio is meer waard dan een aura. Ik denk een beetje rond de 1000 euro dus als je hem voor 1200 op internet zet
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Ik denk wel ergens tussen de 1000 en 1500 (al kan ik de deuk niet echt goed zien op de foto) als ik denk aan wat ik zo te koop heb zien staan toen ik opzoek was naar een ZX (toen stond zoiets voor nog wel meer te koop maar dat zouden ze er toch niet voor gekregen hebben).
Ik zou alleen wel even iemand de advertentie tekst na laten kijken voor je hem ergens neerzet. Je schrijft met nog al wat spelfouten (waarbij ik moet opmerken dat taal ook niet mijn sterkste punt is)
mijn oude wagen was erg leuk spul toendertijd was mijn eerste wagentje haha succes met de verkoop
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018