Waarom niet…? Is het dan over en uit in principe? Maar ga nu even verder mijn retourleiding vastmaken (die waar het topic mee begon).
En zou het gaan om eventueel met een fles LHM onder mijn arm te rijden? Moet een km of 100 rijden woensdag (om mijn papier dat ik nodig heb voor ik hem kan laten keuren).
Ik weet niet hoe streng de keuring is onder Belgische eisen maar ik zou dan voor een iets betere oplossing kiezen.
Waarom de octopus moeilijk leverbaar is? Omdat de BX meer dan 10 jaar uit productie is en ze ‘m niet meer hoeven te leveren als ze dat niet willen.
Ich bin ein Breaker
Maar waar ik woensdag heen moet is niet voor de keuring. Dat is voor de papieren die ik nodig heb voor de keuring (gelijkvormigheidsattest).
Ok, ik ga straks naar die Citroen kerel. In welke stand rij ik er het beste heen? En waar moet ik op letten?
Heb 2 liter LHM bij gekocht voor het geval dat in elk geval…
als het een rubberen slangetje is kun je hem repareren met een pijpje ertussen, bijvoorbeeld met een stukje stalen hydr leiding als je die hebt.
dan kun je in ieder geval rijden.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.
Totaal aantal Berichten: 1136
Geregistreerd: 10-02-2005
- GS/GSA 1220 Club
weet je al wat er lekt dan? een lek aan de hoogteregelaar retour kan in korte tijd behoorlijk wat lhm op straat gooien. dan is rijden wellicht niet zo’n strak plan.
en in welke stand? je bedoelt de hoogte-stand? altijd de normale rijstand.
Ik ben hem gaan afzetten en heb er het volste vertrouwen in dat het in orde komt Hij staat nu te schitteren voor een voormalig-citroen garage.
Heel de tijd met de handrem geremd. Het STOP en remlampje brandde ook continue. Servo had ik niet meer en het comfort was ook niet wat ik gewoon was. Maar hij staat er dus fiew
Ik ben hem gaan ophalen en heb er weer mee gecruised. Ik ben weer SMOORverliefd. Wat neemt die de drempels toch prachtig, en alles is gewoon AF.
Ja, fijn he?
Dat denk ik ook iedere keer als ik vanuit eender welke auto weer in een BX stap…
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Nou, goed om te horen dat ie het weer doet.
En wat was het nou? die U-bocht of de octopus?
Ja lekker heh, zo’n BX.
Ik had vandaag weer zo’n Teutoons hok mee als huurauto… brrr
Succes Woensdag met de keuring!
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
JanvB schreef:Nou, goed om te horen dat ie het weer doet.
En wat was het nou? die U-bocht of de octopus?
Eigenlijk ben ik dat in al mijn enthousiasme dat hij klaar was vergeten te vragen ;D
Maar het was in elk geval bij die hele tros leidingen waar je eigenlijk niet aan kan.
Ja lekker heh, zo’n BX.
Zeker. Als je er in stapt en weg rijdt dan vergeet je ALLES. En de mensen die mij passeren zullen zich af vragen ‘waarom heeft die toch zo’n smile op zijn gezicht’
Ik had vandaag weer zo’n Teutoons hok mee als huurauto… brrr
Succes Woensdag met de keuring!
Dankjewel. En jij bedankt voor de steun en hoop die je gegeven hebt in je PM. Ben al blij dat ik niet op je heb moeten terugvallen (want dan was het helemaal stressen geweest…).
en PS: welkom terug in het land
Mooi hé
Totaal aantal Berichten: 463
Geregistreerd: 28-11-2007
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
inderdeed!
en wat ik al zei: hele knappe velgjes!!
Duimen dat ie morgen de papieren op orde komen, kunnen we binnenkort een Belse minimeeting houden.
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82