jalouzie
Die lamellen op de achterruit zijn inderdaad geweldig! Ik heb bij mijn verzameling CX accesoires nog een setje lamellen liggen voor de 3 hoekige achterruitjes van de berline. Je weet niet wat je ziet- plastic fantastic battle star galactica- Ik zal eens een foto maken.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
We zijn geduldig, hoewel ikzelf niet zo houd van al die rommel.

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik wacht de foto ook af
Zijn ze te koop?
Re: jalouzie
voorlopigniels schreef:Die lamellen op de achterruit zijn inderdaad geweldig! Ik heb bij mijn verzameling CX accesoires nog een setje lamellen liggen voor de 3 hoekige achterruitjes van de berline. Je weet niet wat je ziet- plastic fantastic battle star galactica- Ik zal eens een foto maken.
En zijn dat dan jalouzie’en die de volledige zijruit afdekken?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Arjan Verkade schreef:Ik wacht de foto ook af
Zijn ze te koop?
en als jij ze niet wil,wil ik ze wel voor op mijn cx gti T2 die ik nog op moet halen uit france
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
BasisBIX schreef:Re: jalouzie
voorlopigniels schreef:Die lamellen op de achterruit zijn inderdaad geweldig! Ik heb bij mijn verzameling CX accesoires nog een setje lamellen liggen voor de 3 hoekige achterruitjes van de berline. Je weet niet wat je ziet- plastic fantastic battle star galactica- Ik zal eens een foto maken.
En zijn dat dan jalouzie’en die de volledige zijruit afdekken?
Zijn hier inmiddels ergens plaatjes van te vinden, ben erg nieuwsgierig hoe dat er uitziet….
Tevens, als iemand nog de jaloezien voor de achterruit te koop weet, horo ik het graag
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

- CX 25 GTi Turbo 2
Helaas niet echt goed te zien. Deze was op de CX meeting dit voorjaar.
Dit zijn halve, je heb er ook die de volledige ruit bedekken, die je minder vaak.
Overigens was er wel een setje op CM te koop dit jaar. Alleen ik vond het erg duur…
Volgens mij moet je deze wel plakken.
Zitten geklemd.
(of bedoelde je niet diegene op de foto hierboven?)
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90

- CX 25 GTi Turbo 2
Deze klijkt klem te zitten.
Maar bij de volledige weet ik het niet. Misschien ook wel geklemd.
Het setje van 2 + een achterruit jaloezie kosten iets van 180 a 200 euro, dat vond ik een beetje veel…
Dan miste er zelfs nog iets
Pfff, dat is idd. wel erg (té) duur.
Arjan Verkade schreef:Helaas niet echt goed te zien. Deze was op de CX meeting dit voorjaar.
Dit zijn halve, je heb er ook die de volledige ruit bedekken, die je minder vaak.
Overigens was er wel een setje op CM te koop dit jaar. Alleen ik vond het erg duur…
Volgens mij moet je deze wel plakken.
zo op het oog zou ik ook denken geklemd… niet lelijk, maar vermoed dat over de hele ruit mooier is, zeker wanneer gecombineerd met achterruit….
Arjan Verkade schreef:Deze klijkt klem te zitten.
Het setje van 2 + een achterruit jaloezie kosten iets van 180 a 200 euro, dat vond ik een beetje veel…
Dan miste er zelfs nog iets
inderdaad aan de proijzige kant, zeker als het incompleet was…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
de setjes die ik gezien hebben (zoals in de bijlage), hebben zeker een specifieke bevestiging erbij, zie plastic “schroeven” in de hoeken. ik weet niet of deze optisch nog kunnen op een CX…... een klemrek achterop doet nog iets, kan nog (net)....
die in de bijlage is nogal specifiek, voor de prestige. zijn die ruitjes niet wat langer, of toch zelfde als de berline ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
cx25gtit2 schreef:de setjes die ik gezien hebben (zoals in de bijlage), hebben zeker een specifieke bevestiging erbij, zie plastic “schroeven” in de hoeken. ik weet niet of deze optisch nog kunnen op een CX…... een klemrek achterop doet nog iets, kan nog (net)....
die in de bijlage is nogal specifiek, voor de prestige. zijn die ruitjes niet wat langer, of toch zelfde als de berline ??
ik meen dat alle extra lengte bij de prestige/limousine in de achterdeuren wordt opgevangen dus de laatste raampjes zouden hetzelfde moeten zijn. deze zien er trouwens wel heel knap ui
MonsieurGrat schreef:niet lelijk, maar vermoed dat over de hele ruit mooier is, zeker wanneer gecombineerd met achterruit….
Ik heb het recent in het wild op een CX gezien, misschien op CM. Toen vond ik het wel wat hebben, was denk ik een serie2, op deze is het helemaal niks.
Het is wat mij betreft:
en
Brrrr, wat vind ik dat jammer, dat die dingen ooit zijn uitgevonden…
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl