Sportieve zwarte strepen…. Whoeaahahahaha, wat een ellendige ‘mooimakers’ op deze kar….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Tja, van die achterspatborden is doodzonde, maar de jaloezien zien er toch wel goed uit.. En die dingen op de voor kant… tja… heeft toch wel wat, maar denk dat alleen mooi werkt op een GTI, in het wit, zoals die van mij dus…. hmmm, nou ja, eerst de ophanging en uitlijning op orde…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela

Totaal aantal Berichten: 7588
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
cx25gtit2 schreef:battle ship galactica aerodynamische accessoire mach 1 wind geleide strips.
Ik zie het nu pas - ik dacht in de gauwigheid dat de motorkap er los op lag. Lang geleden dat ik die dingen zag. Volgens mij horen ze op een oranje Opel Ascona van de tweede serie.
Maar, MonsieurGrat, ik ben toch benieuwd naar plaatjes als je jouw witte GTI op z’n frans gaat customizen Vergeet de pluche stoelhoezen niet!
break23m schreef:Grinnik - en om ‘t compleet te maken ook nog van die sportieve zwarte randen in plaats van de afdekplaat bij de achterwielen. Ik ga binnenkort naar Frankrijk op vakantie - bedankt voor de waarschuwing, ik ga er met een boog omheen.
Ik heb de zwarte randen ook, gekocht bij La Leo op de beurs even gepast op mijn Femme Fatale
en het staat super sportief op mijn witte 25 GTI 25 T1-2, serie 2, kan nu wisselen samen met de morettes koplampen of origineel met de wielkappen en de standaard koplampen.Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS