Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
-niels- schreef:ik wou idd wat anders maar dit is wle overdreven hoor
maar ze gaat nu definitief weg. dus als er nog mensen zijn die wat nodig hebben, ze moet wel kunnen rijden want ik moet haar zelf naar de sloop brengen.
de hoofdsteunen zijn weg en m’n bekleding een soort van maar dat snap ik zelf nog niet precies ops:
Daar heb je net PB over
Poekoek schreef:-niels- schreef:ik wou idd wat anders maar dit is wle overdreven hoor
maar ze gaat nu definitief weg. dus als er nog mensen zijn die wat nodig hebben, ze moet wel kunnen rijden want ik moet haar zelf naar de sloop brengen.
de hoofdsteunen zijn weg en m’n bekleding een soort van maar dat snap ik zelf nog niet precies ops:
Daar heb je net PB over
Ik zit er inderdaad ook aan te denken om mijn middenarmsteun ooit nog eens te bekleden…..
- BX 16V MK2
Hopelijk blijft er een stukje voor je over
zwolle is een beetje verweg. daarnaast heb ik besloten om voor een 2cv of een azu 250 te gaan sparen. ondanks dat ik de BX een geweldige wagen vind heb ik meer met deze auto’s.
voor iedereen die nog onderdelen zoekt, roep maar.
@ autofan,
jij ook een stukje bekleding? k heb vast wel genoeg voor 2 armsteunen
Poekoek schreef:Hopelijk blijft er een stukje voor je over
Dan mag je me een PB sturen. Misschien dat ik dan intresse heb
@ Niels: Ja als je nog over hebt.
Maar het liefst zie ik dat die stoelen in orginele staat verkocht worden als dat nog mogelijk is. Dus als je ze echt niet kwijtraakt heb ik wel intresse in een stukje stof.
ik ga haar morgen naar de sloop brengen, tot nu toe krijgt timo m’n hoofdsteunen en poekoek en autofan allebei een stuk bekleding.
verder nog iemand wat?
-niels- schreef:ik ga haar morgen naar de sloop brengen, tot nu toe krijgt timo m’n hoofdsteunen en poekoek en autofan allebei een stuk bekleding.
verder nog iemand wat?
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
-niels- schreef:ik ga haar morgen naar de sloop brengen, tot nu toe krijgt timo m’n hoofdsteunen en poekoek en autofan allebei een stuk bekleding.
verder nog iemand wat?
Als ik jouw was zou ik ook nog even de bumperlip, spoiler en wieldoppen vanaf halen, daar is vast nog wel iemand voor te vinden
En ik zelf zoek nog het plastic geraamte van de zitting van een voorstoel.
Kun je dat voor me regelen?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- BX 16V MK2
Dat moet vast wel lukken, de bekleding gaat er ook al af. Ik ben benieuwd of er een mooi stukje stof uit komt Niels, als je een fatsoenlijk stuk kunt missen ben ik erg blij
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik wil de bumperlip wel hebben.
En ik zou je dashboardkastje bewaren, net als het asbakje, muntbakje en het radioklepje.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 11792
- Xantia TD SX
Een zwarte kunststof rugmantel voor de linker stoel, als je 1 over hebt. Laats toen ik me omdraaide was het in ene *KNAK*, en er moeten steeds grotere plaatringen onder de schroeven om de boel bij elkaar te houden…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
verder nog iemand wat?
Zal ik binnenkort een PB sturen over hoe en wat? Ik heb inderdaad wel intresse in een stuk stof, maar weet nog niet precies welk deel van de bekleding. Ik denk toch dat ik voor het blauwe gedeelte ga als daar nog voldoende van over is.
volgens mij bedoelen basis bix en panny lane hetzelfde?
aangezien ik haar zelf naar de sloop moet rijden laat ik m’n bestuurders stoel heel. dus ik heb maar 1 stoel geraamte.
basis bix was eerder dus die is voor jou, penny lane, bedoel jij nou ook dat geraamte of dat stuk plastic aan de buitenkant van de stoel?
@ knackor, de bumperlip is voor jou
@ autofan, ik haal gewoon alle bekleding van m’n stoelen en stuur de helft wel naar jou anders daar moet het toh wel mee lukken?
helaas mag ik van m’n ouders geen onderdelen stallen anders had ik allang alles wat nog heel was uit m’n dame geschroefd. dus alles wat zeker weg gaat kan ik wel even opslaan maar verder niet eigenlijk.
Ik bedoel het kuipje waar het schuim in ligt
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
-niels- schreef:
@ knackor, de bumperlip is voor jou
Top! Daar zal de GTi blij mee zijn!
Eveneens ben ik tevens ook.