Hoi, Ik heb vandaag de achterruit eens goed bekeken en ben erachter gekomen dat (als je aan de achterkant staat) de rechter aansluiting bij de achterruit los is.
Nu ik dit zo weet is dit eigenlijk al vanaf het begin dat we deze auto gehaald hebben. En ik baal ervan dat ze dit bij de garage toen de tijd hebben afgedaan dat het geen kwaad kon. Maar nu doet de achterruit het al een hele tijd niet en ik weet nu dus hoe dat komt.
heeft iemand enig idee hoe dit te maken is, of wat een nieuwe achterruit kost?
Alvast bedankt.
Jeroen
Er is een geleidende lijm te koop bij de auto materialen zaak. Is wel prijzig. Heet iets van zilverlijm of zo.
Gr Jaap
Klopt, en dit is duur idd! Een klein tubetje kost al gauw 25 euro… Heb het voor mijn toetsenbord gebruikt.
gr Richard
r1Ch schreef:Klopt, en dit is duur idd! Een klein tubetje kost al gauw 25 euro… Heb het voor mijn toetsenbord gebruikt.
gr Richard
Maar zeker en vast goedkoper dan een nieuw achterruit. En we komen nu toch wel weer in de tijd dat je die achterruit verwarming hard nodig heb!
Lijkt mij het proberen waard
1999 - 2001 Citroën AX 1.0 Furore
2001 - 2007 Citroën Saxo 1.1 SX BEN
2007 - heden Citroën Xsara 1.6-16V Difference
Die had ik dus al gehaald, het is Bison Electro lijjm en kost ongeveer 25 euro.
De aansluiting heb ik gelijmd en dat werkt weer. Is in ieder geval goedkoper dan de achterruit zelf. Ik heb dit nagevraagd en dat is (inclusief plaatsen) een kleine 500 euro.
Van mij mag er een slotje op dit onderwerp.
Of misschien willen andere forumleden hier nog een keer wat plaatsen…
whyayeman schreef:Die had ik dus al gehaald, het is Bison Electro lijjm en kost ongeveer 25 euro.
De aansluiting heb ik gelijmd en dat werkt weer. Is in ieder geval goedkoper dan de achterruit zelf. Ik heb dit nagevraagd en dat is (inclusief plaatsen) een kleine 500 euro.
Waar heb je de lijm gekocht?
Ik zie het namelijk alleen maar voor 35euro staan.
Ik heb namelijk een aantal onderbroken achterruit verwarming lijnen.
Gr.
hmeeberg schreef:whyayeman schreef:Die had ik dus al gehaald, het is Bison Electro lijjm en kost ongeveer 25 euro.
Waar heb je de lijm gekocht?
Ik zie het namelijk alleen maar voor 35euro staan.
Ik heb namelijk een aantal onderbroken achterruit verwarming lijnen.
Gr.
Bij een klussenzaak, zoals formido, BOL etc…