Tussenlager valt meestal wel mee. Een goeie steenbeitel pakken (hoe botter, hoe beter). Tegen de verdikking zetten, en meppen maar.
Niet vergeten de boutjes vantevoren los te maken
Wel even opletten dat je met de moker, je HD-leidingen niet plat slaat.
edit: mpostma was net iets sneller
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Tis me een paar keer gelukt met wat assteunen en het hydraulisch systeem; door het juist te plaatsen van de steunen en het verzetten van de hoogteregeling trok of duwde die het fusee uit de draagarm. Vond mezelf toen heel slim maar kom er ff niet meer op hoe ik het toen gedaan heb.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Leuk man! wij zijn ongemerkt tegelijkertijd bezig met dezelfde dingen aan onze GT’s, ik heb afgelopen dinsdag de linkerkant helemaal gedemonteerd, o.a. de aandrijfas en het fuseelichaam.
Er komen nieuwe ashoezen om de as en ik monteer nieuwe wiellagers en aandrijfaskeerringen!
Succes
Emiel
Haha, dat is wel apart
De ashoezen en wiellagers laat ik lekker zitten.
Nieuwe aandrijfaskeerringen zet ik er wel in
Alleen de rechter moet ik nog halen; heeft de dealer die nog?
De linker visten ze gewoon een uit een bak; was een standaard maar zeiden ze.
Maar de rechter is wat kleiner.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90