bij cx-en is het al jaren een gebruikelijke methode, die vetnippels. Baat het niet, dan schaadt het niet. Als je ze toch al los hebt kan je net zo goed dat gat boren voor dat nippel van 1 euro per stuk
robbie25cx schreef:bij cx-en is het al jaren een gebruikelijke methode, die vetnippels. Baat het niet, dan schaadt het niet. Als je ze toch al los hebt kan je net zo goed dat gat boren voor dat nippel van 1 euro per stuk
Waar wordt dat nippel dan geplaatst? Heb je er een piccie van?
Zoals Marten al aangeeft maakt maar een klein deel BXers mee met éénzelfde wagen 2 keer of 3 keer een dergelijke reparatie te moeten uitvoeren of betalen.
Experimenten met een nippel lijken me leuk, maar niet heel erg nutvol.
De draagarmen die ik gedaan heb zaten altijd nog redelijk in het vet. Het is gewoon puur dat dat lager constant dezelfde beweging maakt. Het draait niet lekker rond.
Ik ben benieuwd naar de beoogde resultaten van positivisten.
Tot die tijd vervang ik mijn lagers elke 1,5 ton wel gewoon.
Test