27 van de 27
« Eerste  < Vorige 25 26 27

ZX 2.0 16v van jaimie…
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1119

Gepost: 20 oktober 2009 12:47 PM
  [ # 391 ]

Denk dat als je die er uit trekt hij het helemaal niet meer doet. Of iig in noodloop gaat. Lenen van een andere Zx ehm welke. Zijn er maar wijnig met een RFS motor. En volgens mij zit er verschil in. Want mijn stappenmotor en lmm zitten voor het gasklephuis. En die heefd iig al een andere aansluiting dan de volcane. Ben trouwens zaterdag nog met Razkin bezig geweest.
We hebben er een nieuwe spoorstang op gezet. En een zet nieuwe remschijfen en blokken en nieuwe remslangen op gezet. Stuurstang is alleen nog niet helemaal gelukt omdat we het rubber dat om de kogel heen zit er niet af konden krijgen. En zijn we nu aan het uitzoeken hoe dat moet. Omdat dit de pasagierskant is. Daar zit een pen waar de stuurcilinder aan vast zit. We weten niet hoe deze er af moet. Of hoe de rubberen hoes vast zit. Dus als iemand hier weet hoe dat moet zou ik dat graag willen weten zodat we er mee verder kunnen. Verder hebben we de ZX nog even na gelopen voor de APk en moet er alleen nog een nieuwe aandrijfas hoes op. Deze is aan de bak zijde niet goed meer. Dus daar zullen we binnenkort aan beginnen.

Profiel  

jaimieberkhout
> 1100 berichten

Gepost: 20 november 2009 07:40 PM
  [ # 392 ]

Ik heb net dp ingeneering aan de telefoon gehad en 4 december een afspraak gemaakt. Om een zooi sensors op te halen zodat ik die alvast allemaal kan in bouwen. En om te bespreken welke functies de Vems allemaal krijgt. Omdat ik extra sensor ingangen wil moet deze aangepast worden.
En dan ga ik begin januarie terug om de Vems te halen en af te stellen. Deze ga ik iig eerst op me laptop aansluiten om te kijken wat de mogenlijkheden allemaal zijn.
Er komt iig een wideband lambda sensor op om alles nog beter af te kunnen stellen. Deze kan ik alleen niet van te voren in bouwen om dat deze alleen met de Vems werkt.
Stap naar een kleine turbo wordt komt wel heel erg dichtbij met de Vems Rolling Eyes

Startprobleem is ook al weer een tijdje opgelost. Ik heb de map sensor en stappenmotor even schoon gemaakt en toen was alles weer als het oude.

Profiel  

jaimieberkhout
> 1100 berichten

Gepost: 21 november 2009 07:30 PM
  [ # 393 ]

Vandaag met razkin weer aan het sluitelen geweest. 2 nieuwe ashoesen en 2 nieuwe remslangen achter. En hebben we nog de uitstoot gemeten en volgens Razkin is dat perfect. Ook hebben we nog naar de remmen gekeken op de remmenbank. En dat was ook goed. Dus de Zx is nu technisch 100%  Very Happy

Profiel  

27 van de 27
« Eerste  < Vorige 25 26 27

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook