Totaal aantal Berichten: 41
- HY kampeerauto verlengd LWB
- GS/GSA Club Break 1220
- 2CV Charleston
- Jumper L2 H2 Kampeerauto
Wie weet iets van dit eendje. Ongeveer in 1982 ergens gestald in schuur in omgeving IJsselstein. Daarna alle contact verloren. ops: Zou graag willen weten wat er van haar geworden is.
Anton
Grijze GHYS
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Je kunt op de RDW website kijken naar kentekens van auto’s
en je tikt het kenteken in…
Geeft hij niets, dan bestaat het kenteken niet meer, anders komt het kenteken tevoorschijn en kun je zien of hij nog bestaat of niet.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Totaal aantal Berichten: 41
- HY kampeerauto verlengd LWB
- GS/GSA Club Break 1220
- 2CV Charleston
- Jumper L2 H2 Kampeerauto
FLYING DUCKMAN schreef:Je kunt op de RDW website kijken naar kentekens van auto’s
en je tikt het kenteken in…
Geeft hij niets, dan bestaat het kenteken niet meer, anders komt het kenteken tevoorschijn en kun je zien of hij nog bestaat of niet.
Bedankt voor de tip. In 1982 was er nog geen houderschapsregistratie en als die er wel zou zijn geweest, had ik vast al wel een rekening van de motorrijtuigenbelasting gekregen.
Dat het kenteken niet meer (geregistreert) bestaat was me duidelijk. Toch moet die auto ergens gebleven zijn en daarom doe ik nu juist een oproep via het forum. Ik weet dat het zoeken naar een speld is, maar er zijn maar twee mogelijkheden: of ze staat nog ergens in een schuur, of iemand heeft haar eruit gehaald. Ik blijf benieuwd.
Grijze GHYS
Grijze GHYS