Jaja mensen gisteren was het zover ik naar Goringem voor mijn 19"Velgen was tot op t laatste moment spannend of alles met de 4 naar 5x108 wissel ging lukken en de 225 35 19 bandjes maar alles is gelukt en niet eens eens hoger hoeven te schroeven haha dus mooi toch
paar snelle niet al te goede pics
Ben er zelf erg blij mee maakt de wagen een heeeeel stuk meer af haha
GreetzZz Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
gheghe, ik vind ut mooi!
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Heb het gister mooi in het eggie kunnen bewonderen ! erg nice en dik/bruut Lodie!
En danzij dat staat mijn C4 nu op 18 inch
Voor meer pics zie: http://www.xerror.nl/gallery.php?gid=60
Hier nog een mooie foto van beide C4’s
Die zijn èèècht mooi!
Gefeliciteerd
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
heb ze in het echt gezien zondag
was nice mate
Nou omdat het na het werk net nog zo,n mooi weer was zijn we ff naar de Maas gereden voor een fotoshootje kijk en geniet
GreetzZz Low-D
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Mooie shoot Lodie
bruut, en toch nog heel chique!
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
@ xerror, is uwe verlaagd of niet ?
zie het niet goed en ben wat idee’tjes aan het opdoen van wat ongeveer hoe laag is.
C4coupe schreef:@ xerror, is uwe verlaagd of niet ?
zie het niet goed en ben wat idee’tjes aan het opdoen van wat ongeveer hoe laag is.
Nee dit is de standaard hoogte.
Voor mijn idee te hoog in combo met 18” dus hoop de C4 binnenkort te verlagen
Ja, wil mijne ook verlagen, weet alleen nog niet hoe.
gewoon spiralen van 4 cm of toch maar voor schroefkit gaan, maar dat kost dan weer zo belachelijk veel geld.
Zoals Lodie zijn is idd nice
Zo wil ik mijn wagen het liefst, dit is een photoshop van mijn wagen. De velgen liggen er op, enkel de verlaging ontbreekt hem nog
C4coupe schreef:Ja, wil mijne ook verlagen, weet alleen nog niet hoe.
gewoon spiralen van 4 cm of toch maar voor schroefkit gaan, maar dat kost dan weer zo belachelijk veel geld.Zoals Lodie zijn is idd nice
Zo wil ik mijn wagen het liefst, dit is een photoshop van mijn wagen. De velgen liggen er op, enkel de verlaging ontbreekt hem nog
Ziet er nice uit bij mij gaat er een schroefkit onder. 4cm veren is te weinig, meet maar eens die tussen ruimte die je nu hebt.
Thx.
Lol, dan kom ik idd uit op een 8 a 9 cm ( JEEP ! )
Maar als ik de foto’s van Lodie zijn wagen zie van voor schroefkit vindt ik dit nog meevallen.
Daarom eens een photoshop maken binnenkort.
Eerst foto trekken van wagen, kodak laten staan, dan nog 1 trekken als ik matje vasthoud, zodat ik weet hoeveel een cm is in photoshop.
De plannen zijn er, maar nog geen zin voor
C4coupe schreef:Thx.
Lol, dan kom ik idd uit op een 8 a 9 cm ( JEEP ! )
Maar als ik de foto’s van Lodie zijn wagen zie van voor schroefkit vindt ik dit nog meevallen.
Daarom eens een photoshop maken binnenkort.
Eerst foto trekken van wagen, kodak laten staan, dan nog 1 trekken als ik matje vasthoud, zodat ik weet hoeveel een cm is in photoshop.
De plannen zijn er, maar nog geen zin voor
Nou de C4 is hiero omlaag gegaan.
Voor meer pics kun je deze gallery bekijken:
http://www.xerror.nl/gallery.php?gid=62
Zoveel mooier he, en nog een goed merk ook van vering
Hoeveel is die nu ongeveer gezakt ?
ziet er heel goed uit trouwens
aja, wat zijn dit
moeten deze ook vervangen worden dan ofzo ?
C4coupe schreef:Zoveel mooier he, en nog een goed merk ook van vering
Hoeveel is die nu ongeveer gezakt ?
ziet er heel goed uit trouwens
aja, wat zijn dit
moeten deze ook vervangen worden dan ofzo ?
Ik gok ongeveer 6cm maar zeker weet ik het niet nu zitten me winterbanden eronder.
Ik zal eens meten van hartwiel tot wielkast.
Dankje
Dat andere was mijn reschter stuurkogel deze is defect. Daar kwamen ze acher met uitlijnen.