Wederom veel dank voor de reacties
Het zijn inderdaad zaken om rekening mee te houden bij een eventuele aanschaf. Het wordt waarschijnlijk zaterdagavond dat we gaan kijken, zo niet volgende week ergens. Maar foto’s zal ik zeker maken en plaatsen (begin zelf ook wel erg nieuwsgierig te worden nu hahaha)
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Klinkt leuk hoor! Digitaal dash, als dat nou in de XM was geweest… En weet je nu wat die andere auto van die man is?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Ik ben wel razend benieuwd naar de foto’s
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 27901
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Laat ook de bollen opnieuw vullen, waarschijnlijk zit er na al die tijd geen gas meer in.
Als je er dan mee gaat rijden maak je het membraam stuk. Oftewel van te voren vullen scheelt je rondje nieuwe bollen kopen
Of je deze auto moet kopen ligt er denk ik aan wat de prijs is en of hun alles voor je doen of dat je alles zelf nog moet (laten) doen.
En het blijft een Sport, die bekend staan om roest, let hier dus ook even op. Ondanks dat die altijd stil heeft gestaan
Zijn er al foto’s?
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Arjan Verkade schreef:Laat ook de bollen opnieuw vullen, waarschijnlijk zit er na al die tijd geen gas meer in.
Als je er dan mee gaat rijden maak je het membraam stuk. Oftewel van te voren vullen scheelt je rondje nieuwe bollen kopenOf je deze auto moet kopen ligt er denk ik aan wat de prijs is en of hun alles voor je doen of dat je alles zelf nog moet (laten) doen.
En het blijft een Sport, die bekend staan om roest, let hier dus ook even op. Ondanks dat die altijd stil heeft gestaan
Roest, vooral bij de kokers in de hoek bij de achterportieren/achterwielen. De hele achterbak en ook de voorsubframes zijn wel typische sport-kwalen.
Een auto die zo lang stilstaat moet je onder deskundige begeleiding voorzichtig wakkermaken; gewoon het sleuteltje omdraaien is wschl niet zo’n erg goed idee.
Alles moet gangbaar zijn of olie hebben voor zijn 1e omwenteling en de d-riem moet je al helemaal als “niet meer aanwezig’ beschouwen.
Ich bin ein Breaker