Evan schreef:is nou niet zo’n beetje half het aantal cx-en in nederland jouw Ex? of is dat overdreven?
je vergeet de xm’s
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Xantia TD 7 persoons mag weg voor 600!
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
hogervp schreef:Heeft deze CX ook schade aan de motorkap? Ik kan dat niet goed zien.
Valt mij op dat bij de CX advertenties door sommige aanbieders toch wel erg de nadruk op bealstingvrij wordt gelegd. Als je zo’n klassieker wilt kopen dan is dat toch totaal niet interessant?Patrick
Voor de prijs wordt de motorkap gefixt zegt de tekst
Waarom is belastingvrij niet interessant?
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Arjan Verkade schreef:hogervp schreef:Heeft deze CX ook schade aan de motorkap? Ik kan dat niet goed zien.
Valt mij op dat bij de CX advertenties door sommige aanbieders toch wel erg de nadruk op bealstingvrij wordt gelegd. Als je zo’n klassieker wilt kopen dan is dat toch totaal niet interessant?Patrick
Voor de prijs wordt de motorkap gefixt zegt de tekst
Waarom is belastingvrij niet interessant?
Het wordt als prominent verkoopargument gebruikt, zo komt het op me over.
“Prima wagen, meteen een LPG installatie inbeunen en je rijdt goeiekoop, mijnheertje!”
Daar koopt de gemiddelde liefhebber geen klassieker voor.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hogervp schreef:“Prima wagen, meteen een LPG installatie inbeunen en je rijdt goeiekoop, mijnheertje!”
Daar koopt de gemiddelde liefhebber geen klassieker voor.
Patrick
Neu? :
Zonder gekheid, op die manier is het wel zeer goed mogelijk om enige tegemoetkoming in de extra onderhoudskosten te realiseren.
Mocht ik ooit mijn XM verruilen voor een CX, dan zal dat zeker een belastingvrije worden, en wel met een flinke gaspot in de koffer!
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
ok, ok, ik moet het ook anders formuleren. Want je hebt gelijk, als klassiekerliefhebber is het ook aantrekkelijk om op gas te rijden natuurlijk.
Voor de ware liefhebber is het mooi meegenomen als de auto houderschapsbelastingvrij is.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Deze type 1 BX lijkt er wel zeer fraai bij te staan.
Patrick
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
hogervp schreef:Deze type 1 BX lijkt er wel zeer fraai bij te staan.
Patrick
Ook nog nieuwe banden en accu,en dat voo 600 euro! Wel snel een gasinstallatie inbouwen natuurlijk
Met z’n vieren in je Eendje.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
En ik maar denken dat in het buitenland de CX-en goedkoper waren dan hier…
http://link.marktplaats.nl/202080553
“Met fraai binneninterieur.”
Voor de liefhebber heeft ie in de tuin ook vast nog wel een buiteninterieur liggen…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Loadrunner in mooie conditie
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Vind de reacties met een lpg tank in een oldtimer mieteren om lekker goedkoop veel kilometers te maken SUPER kortzichtig. Waarschijnlijk zitten diezelfde figuren ergens anders te zeuren dat de CU de belastingvrijregeling voor oldtimers wil afschaffen omdat ze tegenwoordig zoveel voor dagelijks vervoer gebruikt worden.
Met deze reacties hier kan ik me ineens heel goed vinden in de stelling van de CU.