Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
Ik heb op mijn laatste aanwinst, de groen zx, startblokkering zitten, nu wil ik deze er graag af halen maar weet niet echt waar ik moet beginnen.
Het levert voor de verzekering geen extra premie korting op en wekt nu alleen maar ergenis op van het steeds in moeten toetsen van de code.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Totaal aantal Berichten: 651
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
zoek de regeleenheid op en volg de draden. Er zijn draden van de originele bundel onderbroken om verschillende functies te kunnen regelen,Je ziet dan vanzelf aan de kleur van de draden welke je weer met elkaar moet verbinden(solderen om storingen te voorkomen).
suc6
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN
- Saxo 538 spot
heb vanddag even gekeken, maar het lijkt mij aardig ingewikkeld, er komt een enorme bos met draden af van de regel unit en ook is het geheel geschakeld met een relais.
Toen ik boven de regelunit keek zag ik daar ook nog een los relais liggen maar heb geen idee waar deze van is, moet ik het relais van de regelunit hier weer op zetten?
Kortom te veel vragen en durf er daarom niet zo goed aan te beginnen.
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
weet jehet merk?
dan informeren bij de inproteur ?
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
- Saxo 538 spot
Nee, het merk weet ik niet, maar er staat in het eerste bericht wel een link naar de foto waar het om gaat.
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
markwerkman schreef:Nee, het merk weet ik niet, maar er staat in het eerste bericht wel een link naar de foto waar het om gaat.
safety stop, als je zoekt op ooglekom je o.a.het jeep forum en een ford forum tegen met de zelfdeproblemen
succes
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia