15 van de 21
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
   
Wat rijd je naast Citroën nog meer?
BX16TGI
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 762
Geregistreerd: 11-05-2004

Gepost: 30 oktober 2010 11:09 PM
  [ # 211 ]

Een olijfgroene Gazelle uit 1974 en een nieuwere Sparta. Met remstangetjes natuurlijk.

Profiel  
 
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 31 oktober 2010 10:40 AM
  [ # 212 ]

Naast mijn Visa rijd ik nog een (alles als het niet te koud is) een Kreidler LF uit 1981.

Foto’s gemaakt door http://www.stefanverkerk.nl

 

Profiel  
 
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 21-10-2005

- BX 19 trs
Gepost: 31 oktober 2010 11:07 AM
  [ # 213 ]

Voor het woon-werkgebeuren…

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 01 november 2010 03:15 PM
  [ # 214 ]
Profiel  
 
MiGS
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 654
Geregistreerd: 23-11-2009

- GS/GSA 1220 Club break
Gepost: 21 november 2010 11:24 AM
  [ # 215 ]

sinds gisteren Volvo 480 S, instapbarrel met wat kleine gebreken, voor deze winter. Rammelt en kraakt net als een BX en trekt als een malle met 2liter 81kW.

Afbeelding Bijlagen
480Sjpg.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 21 november 2010 12:10 PM
  [ # 216 ]

Overgenomen van een mede-forumlid die sinds vorige week BX rijdt zeker! Laughing

Ik blijf het gave wagens vinden de 480…. Een van de laatste uitvoeringen is een full options turbodiesel geweest, mocht ik die ooit nog een keer tegenkomen in een mooie staat tegen een nette prijs gitar

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
MiGS
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 654
Geregistreerd: 23-11-2009

- GS/GSA 1220 Club break
Gepost: 21 november 2010 02:03 PM
  [ # 217 ]

was het maar zo’n feest… nee deze is lang niet zo luux en zonder turbo. Die van CBXtype1 kan beter naar een liefhebber, niet naar een beun die een winterbarrelkarakterbak zoekt.

GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 november 2010 02:05 PM
  [ # 218 ]
25trd schreef:

Overgenomen van een mede-forumlid die sinds vorige week BX rijdt zeker! Laughing

Ik blijf het gave wagens vinden de 480…. Een van de laatste uitvoeringen is een full options turbodiesel geweest, mocht ik die ooit nog een keer tegenkomen in een mooie staat tegen een nette prijs gitar

de 480 is nooit als diesel gebouwd Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 21 november 2010 02:15 PM
  [ # 219 ]

Hmm, op de één of andere manier heb ik dat in mijn hoofd zitten….. Jammer!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  
 
Gepost: 21 november 2010 02:17 PM
  [ # 220 ]

Had ik hier de ‘nieuwe’ daily driver van ‘tha missus’ al neergepoot? Een zweedse achterbank in de plaats van het bertje…

photo

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 05 juli 2011 06:56 PM
  [ # 221 ]

Mijn Volvo is al weer weg Cool beroerde wegligging, te hoog verbruik en vooral.. te traag.

Ik rijd inmiddels weer lekker BMW als dagelijkse auto…

voorzien van dit:

Een 2400 cc 6 in lijn turbo diesel. Origineel zonder intercooler met 115 pk, maar deze is door mij van o.a. een intercooler en wat andere “leuke” trucs voorzien en heeft dus ongeveer 150 pk.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 05 juli 2011 07:11 PM
  [ # 222 ]

Wat voor trucs heb je toegepast?

(Ik ben stiekum aan het kijken naar een 524td of 525 op lpg om de CX/BX/XM te vervangen…)

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 05 juli 2011 07:19 PM
  [ # 223 ]

Ga dan voor een diesel. BMW’s op gas is niet zo denderend, is mijn ervaring. Hoewel, misschien ligt dat bij een 525 anders.

Profiel  
 
ikdiederik
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 71
Geregistreerd: 12-12-2008

- XM 3.0 V6 Pallas
Gepost: 05 juli 2011 07:45 PM
  [ # 224 ]

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43325
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 05 juli 2011 07:49 PM
  [ # 225 ]
GoofBlikscha schreef:

Wat voor trucs heb je toegepast?

(Ik ben stiekum aan het kijken naar een 524td of 525 op lpg om de CX/BX/XM te vervangen…)

een intercooler, een turbodrukregelaar, de turbodruk op 0,9 bar, de brandstofpomp anders afgesteld, een andere radiateur, een andere viscokoppeling. Compleet ben je ongeveer 500 a 1000 euro kwijt voor alle spullen.

Een bmw 525 (m30 motor) op gas is geen aanrader. Ten eerste werkt het alleen met LPG injectie ( kassaaaaaa a 2000 euro) en ten tweede weet je dat je na 60.000 km een kop moet vervangen.

Een mooie, harde en betrouwbare onverbeunde 524td kost je 5000 euro in de basis, uitschieters naar 8000 zijn mogelijk. Alles onder de 3500 euro wat nu op marktplaats en zo te koop staat is troep Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
15 van de 21
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook