vraag voor een kennis:
hij wil weten of het mogelijk is zonder veel aanpassingen (behoudens evt draadbom en ecu etc) een 16v kop met hydrolische klepstoters op een 8V 2.0l onderblok te plaatsen?
CX GTi Turbo 2 - All Black
Totaal aantal Berichten: 485
Geregistreerd: 06-04-2007
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Naar beste weten en geweten: Neen, gaat niet (distributie. olie en koelkanalen)
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton
Totaal aantal Berichten: 43311
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Past niet.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Toch moet het passen
Het gat voor de extra looprol zit er als het goed is al.
Alleen nog even optappen.
Kijk anders even op 205gti.nl daar is het al eens gedaan.
Maar het is niet 123.
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
Totaal aantal Berichten: 43311
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Hij heeft het wel over een 2.0 motor hé, dus geen oudere 1.9.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
distributie lijkt me het probleem niet. of alle oliekanalen aanwezig zijn is veel interessanter. Dat wordt gewoon irl koppen vergelijken.
Overigens moet je iig ook andere zuigers plaatsen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.