2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Visa sport club verdwenen
Chrono84
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 05-05-2005

- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Gepost: 05 oktober 2008 11:21 PM
  [ # 16 ]

@ djmoqua; Dan heb je onze mailing van 7-8-2007 vast over het hoofd gezien. Maar zoals gezegd… No hard feelings. Ik PB je even. Very Happy

http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 06 oktober 2008 12:59 AM
  [ # 17 ]
Chrono84 schreef:

@ djmoqua; Dan heb je onze mailing van 7-8-2007 vast over het hoofd gezien. Maar zoals gezegd… No hard feelings. Ik PB je even. Very Happy

Dat zal dan wel ja!


PB gelezen en beantwoord.

Over “sportvisa” gesproken: heb je al op mijn draadje gekeken? (klik op het percentage in mijn onderschrift).

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 12 oktober 2008 12:17 AM
  [ # 18 ]

Je kan van een visa diesel een Gti maken, de diesels hebben namelijk wel zo`n steun in het rechterbinnenscherm, de binnenschermen zijn ook heel anders dan de gewone benzinevisa`s .
De voortrein is ook groter en zwaarder uitgevoerd met betere remmen e.d.

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 12 oktober 2008 02:26 AM
  [ # 19 ]
Maurice van Mourik schreef:

Je kan van een visa diesel een Gti maken, de diesels hebben namelijk wel zo`n steun in het rechterbinnenscherm, de binnenschermen zijn ook heel anders dan de gewone benzinevisa`s .
De voortrein is ook groter en zwaarder uitgevoerd met betere remmen e.d.

Bovendien hebben de Visa Diesel en de GTi, in tegenstelling tot de andere uitvoeringen, 4-gaats velgen in plaats van 3-gaats. Logisch wel, er komt immers meer kracht op te staan in principe.

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 12 oktober 2008 01:03 PM
  [ # 20 ]

Bij de diesel niet echt hè peter???
Desalniettemin had de visa GT ook 3 gaats

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 12 oktober 2008 07:50 PM
  [ # 21 ]
Maurice van Mourik schreef:

Bij de diesel niet echt hè peter???
Desalniettemin had de visa GT ook 3 gaats

Jawel, een diesel levert toch meer kracht, alleen niet zo verrekte snel als een GTi.

GT heeft inderdaad wel 3 gaats, maar daar ligt dan ook een 1.4 carburateurblok in, in plaats van een 1.6 injectie. Waarbij de 1.4 van de GT een enkele carb heeft, tegenover een dubbele in de GT Spirit 330/Chrono/Mille Pistes(/14S?).

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook