Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
tja gewoon de zx he
Wel 4 nieuwe schoentjes aan, lekker winterschoenen voor 4 tientjes.. voor 4 bandjes haha
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
geen andere auto maar wel andere banden
Xantia kan wel wat pekel hebben
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Autofan schreef:Die van mij rijd de winter gewoon hoor. Misschien dat ik iets vaker de fiets ga pakken naar school ivm gladheid en ik liever met mijn fiets op mijn bek ga dan de auto is puin rijd, maar die van mij blijft gewoon rijden
Met de fiets schuivers maken ben ik ondertussen wel gewend. Ooit een paar meter geschoven, omdat het glad was.
Zolang je in de auto heel voorzichtig rijdt ben je beter af als op de fiets
In de auto kan je je snelheid aanpassen ALS je dan ergens tegenaan komt heb je alleen schade aan de auto.
Als je op de fiets valt heb je veel meer kans op letsel, aangezien je maar 2 wielen heb en fietspaden minder gestrooit worden heb je nog meer kans op vallen ook
...en die gek verkoopt jou die auto voor 100 euro?
Ja dus! Ik heb nog nooit meer dan 150 euro voor een winterauto betaald en ik heb altijd goed onderhouden wagens gehad voor dat geld.
Je moet gewoon incourant spul kopen.
Ik kocht ze altijd van een kameraad die in auto’s handelt.
Zo half september vertelde ik hem de ogen een beetje open te houden bij de dealers waar hij z’n handel betrekt en een paar weken later had ik dan een winterauto.
Altijd wagens waar een dealer bij “inruil” nog wat korting voor geeft, maar waar ze verder niets mee kunnen. Zo heb ik onder meer een paar 205’jes gehad, een Peugeot 305 en een Peugeot 309. Stuk voor stuk probleemloze auto’s die ik ieder voorjaar weer met een leuke winst kon verkopen.
Arjan Verkade schreef:Autofan schreef:Die van mij rijd de winter gewoon hoor. Misschien dat ik iets vaker de fiets ga pakken naar school ivm gladheid en ik liever met mijn fiets op mijn bek ga dan de auto is puin rijd, maar die van mij blijft gewoon rijden
Met de fiets schuivers maken ben ik ondertussen wel gewend. Ooit een paar meter geschoven, omdat het glad was.
Zolang je in de auto heel voorzichtig rijdt ben je beter af als op de fiets
In de auto kan je je snelheid aanpassen ALS je dan ergens tegenaan komt heb je alleen schade aan de auto.Als je op de fiets valt heb je veel meer kans op letsel, aangezien je maar 2 wielen heb en fietspaden minder gestrooit worden heb je nog meer kans op vallen ook
Daar heb je een punt, maar die keren dat ik ben gevallen met mijn fiets heb ik alleen maar een schrammetje op blauw plekje gehad en ik vind het soms wel leuk om een beetje te ‘stunten’ met een fiets door de sneeuw Voor het autorijden doe ik liever nog wat ervaring op voordat ik echt met heel gladde wegen ga rijden. Maarja dat zeg ik nu. Ik zei ook dat ik zo min mogelijk de auto zou pakken voor school en stage, maar heb tot nu toe nog maar 4x de fiets gepakt naar stage ops:
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan heb je zeker nog niet over het senario nagedacht dat jij netjes op de weg fiets en plotseling valt door gladheid
Dan lig je mooi middenop de weg, en de auto’s remmen ook niet al te best in de sneeuw.
Dan heb je liever een deukje in je BX denk ik
Als ik naar school fiets. Fiets ik of over wegen waar gestrooid word en waar bijna geen tot geen auto’s rijden (dat deel is namelijk alleen voor bewoners en fietsverkeer) of over fietspaden. Dus aangereden door een auto op dat stuk naar school lijkt me onwaarschijnlijk. Als ik naar school fiets is de weg heel erg autovrij. Ik kom dan zelden een auto tegen. Ben wel 1x onderuit gegaan, doordat ik een schuine helling afreed en gelijk daarna een bocht maakte. Die helling neem ik dus ook nooit meer en verder is het alleen maar rechte weg en weinig bochten.
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Timo1990 schreef:
hahaha,mijn vrouw vraagt waarom ik zo moet lachen achter mijn computer. dit vind ik humor!
Met z’n vieren in je Eendje.