Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik heb een klapsleutelset van een ander bedrijf, maar werkt wel prima op de BX. Ik heb de klapsleutel die precies op die van een VW lijkt, alleen de kwaliteit is iets minder, je voelt vrij snel dat de klapsleutel speling krijgt.
Eveneens ben ik tevens ook.
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
GoodOldDiesel schreef:
Uh ja, (die linkjes plakken lukt me dus nog steeds niet )
- C5 2.0 16v HDi Break
Het inbouwen is niet echt moeilijk, maar het is wel handig als je een klein beetje kennis van elektra hebt want er komen vrij veel draden uit het kastje.
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
hmmmm vraag denk ik niet helemaal goed gesteld….. nog 1 keer dan;
1. wie heeft ervaring met de centrale vergrendeling set zoals afgebeeld (kwaliteit/prijs, betrouwbaarheid/bedrijfszeker)
2. wie kent het bedrijf (ervaringen? /betrouwbaarheid/ correct leveren etc)
(@knackor ik ben niet bang voor elektrischedraadjes… wel voor lange forumdraadjes )
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
En hoe doe je dat dan met je sleutels ??
Want die klapsleutel is toch een blanke sleutel .
En voor mijn XM kon de sleutelmaker op de hoek geen duplicaat maken !!
Walter
Meten is weten , gissen is missen
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
wbogaerts schreef:En hoe doe je dat dan met je sleutels ??
Want die klapsleutel is toch een blanke sleutel .
En voor mijn XM kon de sleutelmaker op de hoek geen duplicaat maken !!
Walter
Kijk nu hebben we een punt waar we wat aan hebben, de leverancier zegt no problemo alle sleutels passen…...
(ik heb hem uitgebreid gemaild, maar hij blijft volhouden dt het kan, en mijn gevoel zegt het tegendeel)
Ik heb het gevoel dat jij Walter wel eens gelijk kon hebben dat die gekke kruissleutel kon nog wel eens heel lastig bij te maken zijn.
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Inderdaad die zijkanten kan hij NIET copieren .
Alleeen een originele van Citroen werkt , maar dat is een heel gedoe : bestellen met alle papieren van de auto en het paspoort van de eigenaar .
Verder heeft hij al wel fantaschtich werk geleverd , van twee stukken gebogen sleutels terug een goede kopie maken .
Sleutels voor de SM maakt hij zo uit het rek nieuw
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
wbogaerts schreef:maar dat is een heel gedoe : bestellen met alle papieren van de auto en het paspoort van de eigenaar .
Walter
Voor mijn toenmalige XM (bouwjaar 1992, dat was in 2007) kon ik bij de sleutelboer hier om de hoek zo een nieuwe contactsleutel krijgen/laten maken… Misschien verschilt het per sleutelboer of je alle papieren erbij moet hebben of niet.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- C5 2.0 16v HDi Break
Je kan een originele sleutel bestellen, uit elkaar slopen en de baard bijvijlen zodat hij op de plek van de blanco sleutelbaard (die er standaard inzit) gemonteerd kan worden.
Ik weet echter niet of je genoeg ruimte hebt om die zijkantjes kwijt te kunnen. Misschien weet oudelut dit wel, die heeft ook een kruissleutel en klapsleutel, maar van hem weet ik dan weer niet of hij de sleutel al in de afstandbediening heeft geknutseld