Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Goedenmorgen,
Gister een BX opgehaald, een donkerblauwe Deauville, rijdt goed, paar beschadigingen, stationair lopen doet ie niet netjes. Maar in ieder geval kan ik weer even rijden, veert wel super!
Kenteken: FX SJ 76
Nog geen foto’s, die komen nog wel…
Gr Daan
___________
Nu wel foto’s:
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Van een 16v naar een Deauville?
Veel plezier ermee!
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Nogmaals gefeliciteerd!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Arjan Verkade schreef:Van een 16v naar een Deauville?
Veel plezier ermee!
Niet helemaal, na de 16v kwam er een niet-citroen, die gister weer verkocht is
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die Chevy had je toch?
Waarom is die weer weg?
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Omdat er een leuk bod voor werd gedaan
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Paar fototjes toegevoegt
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Maar je miste een BX? Hoezo is het dan een 1400 geworden en ben je niet gaan kijken naar een GTi of een 16v?
Gefeliciteerd trouwens!
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Deze BX stond nu te koop wist ik, voor weinig, en heb een auto nodig op naar m’n werk te gaan, dus je moet het meer zien als een tijdelijke oplossing
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Fijne karretjes hoor, de 1400’s zijn en blijven de fijnst verende BX-en vanwege hun net wat lagere gewicht. Goedkoop te berijden en ze zijn ook niet eens zo heel traag; ok, de acceleratie is wat minder, maar de topsnelheid is heel fatsoenlijk.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Hij veert inderdaad wel erg goed, beter dan een 16v, en het TU tje is natuurlijk ook lekker.
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gefeliciteert Daan.
Haal voor het slechte lopen de Lambda eens los en maak hem schoon. Doet wonderen, heb ik gemerkt…
En zo’n 1400 is absoluut niet verkeerd!
Veel rijplezier ermee!
Gefeliciteerd ermee
En er is natuurlijk niks mis met een 1400 !
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Proficiat met de Deauville. Die TU-blokjes lopen gewoon lekker en zuinig. da’s ook niet verkeerd in deze dure tijden.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
Gefeliciteerd Daan!
Leuke Deauville. Ga je nog op zoek naar een vierde Xsara-wieldop?
Veel plezier met deze BX en welkom terug in het BX-wereldje.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
karel schreef:Fijne karretjes hoor, de 1400’s zijn en blijven de fijnst verende BX-en vanwege hun net wat lagere gewicht.
Dat is eigenlijk raar, aangezien ze altijd zeggen hoe meer gewicht hoe beter het HP systeem werkt
Je hoort iedereen ook altijd zeggen met een volle BX rijden ze lekkerder, hoe kan het dan dat zo’n 1.4 beter veert?
Bij een auto met stalen veren gaat dit beter op
Overigens 3 mooie Xsara wieldoppen