Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
In mijn BX-hok moet een nieuwe voorruit. Weet iemand een adres waar ik een goedkope ruit kan halen, of misschien zelfs kan laten monteren?
Eveneens ben ik tevens ook.
Re: Waar goedkoop vooruit halen?
knäckor schreef:In mijn BX-hok moet een nieuwe voorruit. Weet iemand een adres waar ik een goedkope ruit kan halen, of misschien zelfs kan laten monteren?
Ik zou het subject even aanpassen. Nu vermoed ik dat je geen achteruit maar een vooruit wil hebben. Dat kan natuurlijk, evt. heb ik nog een bak voor je liggen met 5x een vooruit EN als bonus een achteruit.
ik zou Thijs eens mailen, die kan wel goeiekoop aan ruitjes komen. En als bonus mag je ze er zelf inplakken. Daar leer je ook nog eens van.
- C5 2.0 16v HDi Break
Hehe dank je wel voor de tip.
Die bak die je voor me hebt, is dat wel een brons getinte bak met be1-zonnebalk?
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Marktplaats heeft altijd een antwoord
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
- C5 2.0 16v HDi Break
Die heb ik al gemaild met de vraag of ze ook een brons getinte variant kunnen leveren, die heb ik namelijk nodig.
Probeer het eens bij www.no-risk.nl. Ik en mede AX-Clubleden hebben goede ervaringen met hen. Goede service en niet duur. Volgens mij komt hij ook regelmatig in Hilversum.