4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

Xantia en Golden Retriever gaan niet samen.
Kornstra
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1155

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 09 december 2008 09:21 PM
  [ # 46 ]
ambijajance schreef:
Kornstra schreef:

..Het gaat trouwens heel langzaam iets beter met Duco in de Xantia,er zelf inspringen doet ie nog niet maar hij lijkt zich wat meer op z’n gemak te voelen als we eenmaal rijden.

Tijd om je veerbollen bij te laten vullen dus…... Wink

HUH? Auto veert prima,voor is 3 jaar geleden vernieuwd en achter zijn ze 2 jaar oud.
Zou misschien de anti-zinkbol leeg kunnen laten lopen,dan wordt in instap wat lager… Confused

Met z’n vieren in je Eendje.

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 09 december 2008 09:38 PM
  [ # 47 ]
Kornstra schreef:

Zou misschien de anti-zinkbol leeg kunnen laten lopen,dan wordt in instap wat lager… Confused

Kun je ook gelijk nog een biertje nuttigen voordat je weg kan rijden. Eer dat de auto dan omhoog gekomen is en rijklaar is die alcohol al weer door de lever verteerd.

Profiel  

Kornstra
> 1100 berichten

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 09 december 2008 09:49 PM
  [ # 48 ]
Autofan schreef:
Kornstra schreef:

Kun je ook gelijk nog een biertje nuttigen voordat je weg kan rijden. Eer dat de auto dan omhoog gekomen is en rijklaar is die alcohol al weer door de lever verteerd.

Eehh,ja kan de auto natuurlijk ook gewoon in de laagste stand wegzetten…

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 09 december 2008 09:54 PM
  [ # 49 ]

Die van ons springt overal zomaar in. Sterker nog als het aan haar ligt graaft ze een weg door de achterbumper naar binnen Crying or Very sad  Of het nou de Colt was van mijn vrouw of mijn XM of Xantia meegaan ging ze. Daardat ze altijd met haar pootjes op de bumper loopt te graven gaat ze niet zo vaak meer mee met de auto en als het wel moet dan houdt ik haar zo kort mogelijk. Soms als ik langs een andere auto loop komt het wel eens voor dat ze denkt dat we met de auto weggaan en gaat ze als met de voorpoten op de achterbumper staan.

Profiel  

Kornstra
> 1100 berichten

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 10 december 2008 09:13 PM
  [ # 50 ]
Peteryed schreef:

Die van ons springt overal zomaar in. Sterker nog als het aan haar ligt graaft ze een weg door de achterbumper naar binnen Crying or Very sad  Of het nou de Colt was van mijn vrouw of mijn XM of Xantia meegaan ging ze. Daardat ze altijd met haar pootjes op de bumper loopt te graven gaat ze niet zo vaak meer mee met de auto en als het wel moet dan houdt ik haar zo kort mogelijk. Soms als ik langs een andere auto loop komt het wel eens voor dat ze denkt dat we met de auto weggaan en gaat ze als met de voorpoten op de achterbumper staan.

He he he,ze hebben ook allemaal een eigen karakter.
Je zal inderdaad wel veel krassen op je meegespoten bumper hebben,of zit er een zwarte strip ter bescherming op je C4?

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook