10 van de 16
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

Les BX d’Avenue Centime - Breek: Weg (Epiloog p.16)
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11791

- Xantia TD SX
Gepost: 23 maart 2009 02:07 PM
  [ # 136 ]

Argh. Ik heb dus een incomplete set TGD strips (thans exit). Daarna kan je kiezen voor geen strips, maar dan heb ik een glimmend BX embleempje nodig. Maar ik heb wél zwarte raamlijsten, zit dat dan wel op een Break Niks?

Want ik heb zo’n vermoeden dat RD strippen weer niettevinden zijn. (that said, volgende week heb ik via hier een berg van die dingen Laughing)

Of de optie GT-strippen, bijpassend bij de bumperstrips…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 23 maart 2009 02:11 PM
  [ # 137 ]

GT deurstrippen zijn hetzelfde!

alleen van achterschermen is anders, maar desnoods zorg je voor 2 extra deurstrippen en maak je die op maat, dan heb je een RD type 1 look Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xantia TD SX
Gepost: 23 maart 2009 02:14 PM
  [ # 138 ]

Helder!

OK, dan moet ik eens op zoek naar die RD strips. Helaas komen die ook al niet meer veel voor op mijn favo sloperij…

Naja, even neuzen, anders hier een oproepje Wink

Thanx!

Derk

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9070

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 23 maart 2009 03:25 PM
  [ # 139 ]

Geen strips, vind ik ook wel wijs eigenlijk.

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 23 maart 2009 03:32 PM
  [ # 140 ]
Timo1990 schreef:

is te kaal voor een RD break vind ik, maar als je het doet dan moet je de bumperstips ook weglaten…  en de deurlijsten ook wit spuiten…

voor een mooi geheel (is mijn mening)

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
Gepost: 23 maart 2009 03:35 PM
  [ # 141 ]

Tsjah, dat is ook weer zoveel werk extra… Rolling Eyes

BX 16 TZI 1991 wit

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 23 maart 2009 04:57 PM
  [ # 142 ]

Dat, en let’s not forget dat wit uiteindelijk ook wel weer een vreselijk onhandige kleur is op een auto… ‘s Zomers als je ‘m goed schoon kunt houden gaat ‘t wel maar anders…

Nee, ik zal eerdaags Jeroen wel eens bellen over die strips. Ik wilde er toch al wel wer strips op, maar nu is het duidelijk welke Cool

Derk

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
Gepost: 24 maart 2009 12:26 AM
  [ # 143 ]
McDean schreef:
Timo1990 schreef:

is te kaal voor een RD break vind ik, maar als je het doet dan moet je de bumperstips ook weglaten…  en de deurlijsten ook wit spuiten…

voor een mooi geheel (is mijn mening)

Ik zie hier een foto van een type 1 BX 19 RD break zonder stootstrips, maar die heeft wel gewoon zwarte raamstijlen: Klik!

BX 16 TZI 1991 wit

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 24 maart 2009 01:16 AM
  [ # 144 ]

Hoei! Wat een lekkere auto is dat… Nja, het kan kennelijk, maar ik zal dan toch niet van m’n GT rubbers afmoeten?

Weet je, misschien is het eerst ook gewoon boeien hoe dat met die strips zit. Ik weet welke eventueel kloppen, en dat het er zonder niet lelijk is. Eerst maar ff spiegels! Daarna kijk ik wel of ik echt op ‘t detail correct wil. Ik ga nu namelijk twijfelen Surprisedops:  Laughing

Hoewel strips erop makkelijker is dan lijmresten eraf Rolling Eyes

Derk

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 31 maart 2009 02:57 AM
  [ # 145 ]

Zag net de foto’s in een ander topic, maar voor de echte type 1 look zou ik toch ook nog de dakrails er af halen, past er beter bij !

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 31 maart 2009 03:54 PM
  [ # 146 ]

Die moeten er toch af om gespoten te worden Laughing

Maar ik werk vanaf een foto op Wikimedia van een Britse T.1 Break met niet alleen dakrails maar zelfs nog rubber strips op ‘t dak… Ik weet niet, waren die rails iets waar je voor bij moest betalen?

Inspi:

Derk

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 31 maart 2009 04:08 PM
  [ # 147 ]

Ik geloof dat op de karigste 1400 break, in Frankrijk geleverd, geen dakrails zaten. Het is in ieder geval niet zo dat de type’s 1 standaard geen rails hadden.

Ik zou ze er lekker op laten zitten, ze zijn erg handig als je een grote bank moet vervoeren, dat heb ik dan ook vaak gedaan.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 31 maart 2009 07:33 PM
  [ # 148 ]

Of een DS-dak, dat gaat ook heel goed. Nee, ik spuit ze een keer weer over in matzwart en dan gooi ik ze er met RVS inbus weer op. Ziet t er ook weer netjes uit…

Derk

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 06 april 2009 11:46 PM
  [ # 149 ]

Zo, vandaag de Breek eens even weer opgehaald. De Ford Capri mag weer een poosje in de box. Is ook een soort uitvergrote Matchbox eigenlijk natuurlijk: je reinste speelgoed Laughing

Wel heb ik gemorken dat de Breek weer incontinent is. Zo te zien & te voelen het lekzakje wat met kit door de APK geloodst is - en dat zat er al wel in, dus laat ik maar een nieuwe aanrukken. Wel nog even een andere radio d’r in gelepeld. Nu met CD-speler, hoewel ik eigenlijk een USB-aansluiting wil om mijn overgeschoten 160 gig MyPassport voor muziek te gebruiken Cool

Ik zal van de gelegenheid gebruik maken om te zorgen dat ik type 1 sierstrippen regel, en een setje AX-spiegels. (O, ik moet nog reservespiegels ophalen Idea zal ik ook regelen deze week)

De TZD intussen, hoe is het dáármee?

Dat is inmiddels de 4 ton gepasseerd & draait als een wekker. Ik vind ‘m een tikje lui in vergelijking met de Breek, maar dat zal wel aan mij liggen. De toerenteller is met dat mooie weer ook maar weer eens uit de hoek gekropen (mij benieuwen). De radio van Timo ligt er al weer uit om organieke luidsprekerstekkers te plaatsen & om de cassettespeler te servicen. Daarna magtie trug.

Wat waren de bollen weer lekker vanochtend, na een weekje bladveren!

Derk

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten

- Xantia TD SX
Gepost: 07 april 2009 09:50 PM
  [ # 150 ]

Verbouwing, vervolg.

Vandaag type 1 sierstrippen gescoord. Er zit nog een denkfout in: de achterstukken zijn een centimeter of 10 te kort. Dat moet dan eerst maar zonder, of matzwart gespoten…. Type 1 raamslingers, voor achterin, heb ik ook. Passen niet zonder meer op type twee asjes. Kijken dus, of dat te frankenfixen is met de bestaande slingers. Type 1 slingers zijn opengewerkt, en dat is érg leuk. De achterbank is nu compleet in het zwart, eindelijk een zijstuk gevonden. Er komen type 1 spatlappen rondom op de Breek, wat op een witte auto zéker zijn nut zal bewijzen! En dan het grote dilemma: laat ik er in plastic BX19RD op staan, of zet ik er een glimmend BX GT embleem op? Keuzes, keuzes…

Maar daar kan ik even over nadenken: ik had me bij Duckservice Leek laten inboeken voor een lekzakje, maar ik heb gewoon een spuiter rechtsachter. Om het nou niet nog ingewikkelder te maken mag de BX even weer de box in en neemt de Ford Capri deze week de honneurs waar… Zonder bollen. Zonder radio…

Derk

Profiel  

10 van de 16
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook