Nieuwe uitlaat voor "Wolfje"
Dick Kampen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 178

- C6 (2005-2012) 2.7 HDi Exclusive
- Xsara Picasso 2.0HDI
Gepost: 26 oktober 2008 02:57 AM

“Wolfje”[removed]emoticon(’:twisted:’)  mijn SM met DS techniek, zo genoemd door mijn zeer gewaardeerde broer Ted, behoeft een volledig nieuwe uitlaat.

Heb ik twee vragen:
- Weet iemand een adres waar men uitlaten op maat maakt?
- In mijn uitlaatspruitstuk is een bout afgebroken (die er van onderen ingaat) iemand ervaringen met reparatie hiervan? Ik dacht aan uitboren en een nieuwe bout in draaien en pakking vervangen maar zou dat voldoende dichten?? Heeft iemand al zoiets geprobeerd?

Armoede = Je in iets anders moeten verplaatsen dan een Citroen…

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11780

- Xantia TD SX
Gepost: 26 oktober 2008 01:34 PM
  [ # 1 ]

Uitlaten op maat: EPS in Kiel-Windeweer maakt ze van RVS. Internet:  

Is wel een eindje sturen vanuit Eindhoven. Het zit vlakbij Hoogezand…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 26 oktober 2008 01:42 PM
  [ # 2 ]

Re: Nieuwe uitlaat voor "Wolfje"

Dick Kampen schreef:

iemand ervaringen met reparatie hiervan? Ik dacht aan uitboren en een nieuwe bout in draaien en pakking vervangen maar zou dat voldoende dichten?? Heeft iemand al zoiets geprobeerd?

Dat is als het goed is gewoon een tap, daar kun je een moer oplassen en heetstoken dan zou ie los moeten komen. Daarna nieuwe tap erin en klaar.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

Dick Kampen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 178

- C6 (2005-2012) 2.7 HDi Exclusive
- Xsara Picasso 2.0HDI
Gepost: 28 oktober 2008 11:23 PM
  [ # 3 ]

Bedankt voor de tips!

Die tap op het spruitstuk….ik kijk van boven op een ei-vormige huls van waar de bout van onderen inzit die afgebroken is (kejehetvolgen.??). Bout nr2 zie ik gewoon zitten en zit dus andersom (kop van bout aan bovenkant). Ga es kijken of het haalbaar is.

Verder nog gekeken bij Paul Kuppens in Gemert, maakt uitlaten op maat, kosten vallen erg mee, alleen de arbeidskosten lopen nogal op (hij schat 6 uur werk a 70 eurootjes….) en dit is buiten het spruitstuk gerekend.

Heel erg ver rijden met de SM is momenteel met risico voor koolmonoxide vergiftiging…..’:evil:’ dus moet het ff in de buurt zoeken.

Armoede = Je in iets anders moeten verplaatsen dan een Citroen…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook