Nu ook op citromarkt, en 150,- gezakt, mooi pallasje:
Raar kenteken, Verders lijkt het me een nette GS!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gewoon een standaard import kenteken uit 2013…
Het is een 78er dus komt helaas niet in aanmerking voor mooie blauwe platen.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Zelfde kleur als de Pallas bij de l’Est? 7000 euries goedkoper!
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vrij zeldzaam kleurtje ook volgens mij.
Alleen om de auto net zo strak te krijgen als die bij l’Es moet die wel even overgespoten worden
advertentie bestaat al nie meer, das rap!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Zag er ook goed uit voor dat geld, bij de blauwe heel nette deurpanelen binnenin.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Lekker ranzig hok: http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/5876
Beter één eend op straat dan tien in het water….
De draak die is nu van TU-power geloof ik, wel best wat werk daaraan.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Het werk is vooral cosmetisch. Er vanuit gaande dat er geen verschrikkelijke dingen zijn gebeurd is deze GSA technisch goed en onderhuids ook nog heel knap voor een originele nederlandse. Wel jammer van die bestuurdersstoel, die is sneller achteruit gegaan dan ik had verwacht toen ik ‘m erin zette…
De werkzaamheden die ik eraan heb verricht staan nog op het forum met foto’s en al: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/196541/P30/ Dit was mijn eerste serieuze autoklus. Er is uiteindelijk trouwens gewoon een nieuwe Valeo koppelingsset in gegaan. De solex heb ik destijds vervangen door een weber. Het originele spul heb ik nog liggen maar de hotspotpijpjes van het spruitstuk zijn lek.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Inderdaad cosmetisch want zeker de motor heb je heel goed aangepakt, heb jouw draadje toen ook gevolgd.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
wim V8 schreef:Die rooie(oranje?) in Heerhugowaard is op de autosloop.
Dus waarschijnlijk uit de schredder gered, gelukkig.
Hopen dat ie niet met t raam open blijft staan.
Ze hebben m net 7 dagen op naam, apk pas dit jaar verlopen en in
2006 geimporteerd in nederland.
Helaas, ze hebben hem toch met het raampje open laten staan…
Had ik geweten dat het zo’n vaart zou lopen bij de fimra De Nollen, dan was ik wat eerder naar Heerhugowaard gereden, hele leuke kleur en mooi interieur, maar daar koop je nu niet veel meer voor.
Voor wie nog wat wil redden: hij was inderdaad keihard voor zover ik aan de buitenkant kon zien, geen spatje roest kunnen vinden! Dus voor plaatwerk of wat technische delen o.i.d. misschien nog interessant. Deuren enzo zijn volgens mij (nog) gespaard gebleven. Bak en assen worden er morgen uitgehaald, en voor de rest wilde hij 250e hebben zei ie, maar over een paar dagen is het waarschijnlijk definitief afgelopen. Wie gaat er nog wat redden?
Groeten,
Daan
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
tja, voor die 750E ging ik m niet halen..
jammer dat ze m nu platdrukken. het interieur is nog wel de moeite waard?
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Mooi bruin interieur, zo te zien geen beschadigingen, alleen aan de hoofdsteun van de bestuurdersstoel waar de heftruck tegenaan was gekomen. Maar wel een regenbuitje overheen geweest dus.
Was die 750 dan echt zoveel? Ik heb natuurlijk geen idee hoe hij ‘onderhuids’ was, maar voor zover ik kon zien was ie aan de buitenkant qua plaatwerk zo goed als nieuw… Maar kom natuurlijk ook pas net kijken hier.
Groeten,
Daan