GSA op marktplaats 595,- euro!
Dat zijn eindelijk de juiste prijzen voor een oude auto.
Zo kunnen we ze lachend blijven kopen.
http://link.marktplaats.nl/m802959010
Gr. Wim.
Een maand geleden nog bij de eigenaar voor de deur:
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Leuk zeg! Lijkt alleen of de buitenkant een tint donkerder is dan de binnenkant. Maar voor dit bedrag ziet de auto er netjes uit! Wel jammer dat ik met deze prijzen nooit rijk ga worden van mijn verzameling….
Benieuwd hoe snel deze weg is.
Thierry
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
hopelijk wil m’n pa vanmiddag wel ff kijken daar. heb wel genoeg auto’s, maar ff kijken kan altijd.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Tja inderdaad, voor zo weinig poen moet jem hebben natuurlijk. 4 banden kosten dat al!
Je kan m vast telefonisch kopen en 100 aanbetalen via internet, dan ben je zeker.
Gr. Wim.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
misschien dat we gaan kijken, hoe de staat is. Ik zou wel snel zijn, want deze is vast zo weg.
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
wim V8 schreef:GSA op marktplaats 595,- euro!
Dat zijn eindelijk de juiste prijzen voor een oude auto.
Zolang een gsa voor dat soort bedragen verkocht wordt zal ie nooit een serieuze status krijgen als klassieker en worden ze het bewaren ook niet waard. Ze zullen worden afgereden tot ze niet meer voor weinig door de apk te slepen zijn want een beetje reparatie kost al snel meer dan zo’n ding waard is.
Restaureren wordt ook nooit want dat loont niet. En dus is goedkoop al snel duurkoop en slecht voor het bestand nette gsa’s…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Mee eens Waterman. Een restauratie van een GSA komt toch snel in de buurt van die van zeg een DS of CX, alleen is die daarna een bedrag van meer dan 4 cijfers waard. Als je voor een GSA in topstaat 5 a 6 k vangt mag je in je handjes knijpen.
Alleen hoe is dat tij te keren? Wat maakt dat mensen op een gegeven moment meer geld voor een dergelijke auto willen neerleggen? Ik vrees dat een GSA er gewoon te modern uitziet voor zijn leeftijd en tegen de tijd dat dat voorbij is, is het te laat.
Iemand goeie ideeën?
Thierry
Auto’s bewaren, daar heb ik nooit echt het nut van ingezien, rijden daarentegen wel
Ik denk dat het om de waardering van het model zelf gaat.
Dat kan je niet afdwingen en al helemaal niet door er (te) veel geld voor te vragen.
Het tij is niet te keren, kijk naar hoe Citroën zelf met dit model omgaat, de DS is ongeveer heilig evenals de eend en de CX, maar de GS(A) heeft achteraf nooit veel aandacht van Citroën gehad…
Je kunt het overigens ook anders bekijken, zodra dit soort weinig zeggende GSA worden afgerost, zal het bestand kleiner worden en zal de gekoesterde juist meer uniek worden.
Leuk toch, dat iemand hiermee weer kennis kan maken met een eigenwijs autotje en er verliefd op kan worden, zonder dat hij er enkel over hoeft te dromen
Beter één eend op straat dan tien in het water….
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Daar heb je zeker ook een punt. Ik heb in allemaal ook veelvuldig gereden, dat is toch de lol van een auto tenslotte, anders kun je beter een model in je vitrine zetten.
Thierry
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
karelk schreef:Je kunt het overigens ook anders bekijken, zodra dit soort weinig zeggende GSA worden afgerost, zal het bestand kleiner worden en zal de gekoesterde juist meer uniek worden.
Hoeveel minder moeten dat er worden dan?
Op het moment zijn er amper 300 in Nederland… En nog steeds kosten ze minder als 1000 Euro.
Oftewel wordt met klein budget verkocht, onderhoud is te duur en wordt daarna als sloper/opknapper aangeboden.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193859/
dit is m volgens mij!
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Ja dat moet m zijn.
Gr. Wim.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Net wezen kijken.
Zit een enorme tik in de motor. Ook overgerold, niet erg mooi.
Ik neem m niet,
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Mooi!, dan is e dus niet voor niets zo goedkoopt
Zo zie je maar, goed en mooie gs/a,s zijn meer geld waard.
Geen paniek, komt dus wel goed
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Tja, hij is erg opgekalefatert. Met polyester etc. Maar dat kan wel weer gelast. Die tij in de motor lijkt me erger. Klinkt echtn iet goed
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4