102 van de 138
« Eerste  < Vorige 100 101 102 103 104 Volgende >  Laatste »
   
GS/A’s te koop
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 25 april 2014 11:02 AM
  [ # 1516 ]

GSA op marktplaats 595,- euro!
Dat zijn eindelijk de juiste prijzen voor een oude auto.
Zo kunnen we ze lachend blijven kopen.

http://link.marktplaats.nl/m802959010

Gr. Wim.

Een maand geleden nog bij de eigenaar voor de deur:

Profiel  
 
Thierry
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003

- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Gepost: 25 april 2014 11:15 AM
  [ # 1517 ]

Leuk zeg! Lijkt alleen of de buitenkant een tint donkerder is dan de binnenkant. Maar voor dit bedrag ziet de auto er netjes uit! Wel jammer dat ik met deze prijzen nooit rijk ga worden van mijn verzameling….

Benieuwd hoe snel deze weg is.

Thierry

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2014 11:20 AM
  [ # 1518 ]

hopelijk wil m’n pa vanmiddag wel ff kijken daar. heb wel genoeg auto’s, maar ff kijken kan altijd.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 25 april 2014 11:23 AM
  [ # 1519 ]

Tja inderdaad, voor zo weinig poen moet jem hebben natuurlijk. 4 banden kosten dat al!
Je kan m vast telefonisch kopen en 100 aanbetalen via internet, dan ben je zeker.

Gr. Wim.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2014 11:27 AM
  [ # 1520 ]

misschien dat we gaan kijken, hoe de staat is. Ik zou wel snel zijn, want deze is vast zo weg.

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 25 april 2014 11:30 AM
  [ # 1521 ]
wim V8 schreef:

GSA op marktplaats 595,- euro!
Dat zijn eindelijk de juiste prijzen voor een oude auto.

Zolang een gsa voor dat soort bedragen verkocht wordt zal ie nooit een serieuze status krijgen als klassieker en worden ze het bewaren ook niet waard. Ze zullen worden afgereden tot ze niet meer voor weinig door de apk te slepen zijn want een beetje reparatie kost al snel meer dan zo’n ding waard is.
Restaureren wordt ook nooit want dat loont niet. En dus is goedkoop al snel duurkoop en slecht voor het bestand nette gsa’s…

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Thierry
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003

- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Gepost: 25 april 2014 11:46 AM
  [ # 1522 ]

Mee eens Waterman. Een restauratie van een GSA komt toch snel in de buurt van die van zeg een DS of CX, alleen is die daarna een bedrag van meer dan 4 cijfers waard. Als je voor een GSA in topstaat 5 a 6 k vangt mag je in je handjes knijpen.

Alleen hoe is dat tij te keren? Wat maakt dat mensen op een gegeven moment meer geld voor een dergelijke auto willen neerleggen? Ik vrees dat een GSA er gewoon te modern uitziet voor zijn leeftijd en tegen de tijd dat dat voorbij is, is het te laat.

Iemand goeie ideeën?

Thierry

Profiel  
 
karelk
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 413
Geregistreerd: 15-02-2012

Gepost: 25 april 2014 12:05 PM
  [ # 1523 ]

Auto’s bewaren, daar heb ik nooit echt het nut van ingezien, rijden daarentegen wel

Ik denk dat het om de waardering van het model zelf gaat.
Dat kan je niet afdwingen en al helemaal niet door er (te) veel geld voor te vragen.

Het tij is niet te keren, kijk naar hoe Citroën zelf met dit model omgaat, de DS is ongeveer heilig evenals de eend en de CX, maar de GS(A) heeft achteraf nooit veel aandacht van Citroën gehad…

Je kunt het overigens ook anders bekijken, zodra dit soort weinig zeggende GSA worden afgerost, zal het bestand kleiner worden en zal de gekoesterde juist meer uniek worden.

Leuk toch, dat iemand hiermee weer kennis kan maken met een eigenwijs autotje en er verliefd op kan worden, zonder dat hij er enkel over hoeft te dromen

Beter één eend op straat dan tien in het water….

Profiel  
 
Thierry
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003

- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Gepost: 25 april 2014 12:06 PM
  [ # 1524 ]

Daar heb je zeker ook een punt. Ik heb in allemaal ook veelvuldig gereden, dat is toch de lol van een auto tenslotte, anders kun je beter een model in je vitrine zetten. Wink

Thierry

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 april 2014 01:14 PM
  [ # 1525 ]
karelk schreef:

Je kunt het overigens ook anders bekijken, zodra dit soort weinig zeggende GSA worden afgerost, zal het bestand kleiner worden en zal de gekoesterde juist meer uniek worden.

Hoeveel minder moeten dat er worden dan?
Op het moment zijn er amper 300 in Nederland… En nog steeds kosten ze minder als 1000 Euro.

Oftewel wordt met klein budget verkocht, onderhoud is te duur en wordt daarna als sloper/opknapper aangeboden.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2014 04:46 PM
  [ # 1526 ]

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/193859/

dit is m volgens mij!

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
wim V8
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1102
Geregistreerd: 12-06-2011

Gepost: 25 april 2014 04:55 PM
  [ # 1527 ]

Ja dat moet m zijn.

Gr. Wim.

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2014 07:39 PM
  [ # 1528 ]

Net wezen kijken.
Zit een enorme tik in de motor. Ook overgerold, niet erg mooi.
Ik neem m niet,

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
Art
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3174
Geregistreerd: 12-07-2007

- CX 2500D
Gepost: 25 april 2014 09:53 PM
  [ # 1529 ]

Mooi!, dan is e dus niet voor niets zo goedkoopt
Zo zie je maar, goed en mooie gs/a,s zijn meer geld waard.
Geen paniek, komt dus wel goed Mr. Green

Citroen CX2500D bj 1981

Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)

Profiel  
 
vanderiet
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012

- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 25 april 2014 10:42 PM
  [ # 1530 ]

Tja, hij is erg opgekalefatert. Met polyester etc. Maar dat kan wel weer gelast. Die tij in de motor lijkt me erger. Klinkt echtn iet goed

Huidig wagenpark:

c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4

 

Profiel  
 
 
102 van de 138
« Eerste  < Vorige 100 101 102 103 104 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook