Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
klopt, van dezelfde eigenaar.
Ze hebben wel een flinke plaat in de bodem gezet zeg..!
Maarja, 500 euro. Als ik een auto had nodig gehad dan was ik wel gaan kijken denk ik.
Dat is wel echt een plaatje zeg..
Jammer van de bodem, maar voor dat bedrag ziet het eruit alsof je vrij veel auto krijgt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 213
Geregistreerd: 17-07-2005
- Ami Citroën Ami 8 Break
- C15 C15E 1.1
- GS/GSA GSpécial Break 1015
Michiel van Ginkel schreef:Maar, corrosie aan de stuurinrichting? wat moet ik me dáár bij voorstellen?
Misschien roest op de stuurstangen of stuurhuis of zo? Klinkt niet als iets wat je niet met een staalborstel en een beetje spierballenwerk kunt oplossen. Lijkt me geen afkeurpunt in elk geval…
roest op een stuurkogel tgv een gescheurd hoesje???
en dit “carrosserie deel corrosie” betekend in apk taal gewoon dat er een dragend deel van de constructie te ver is doorgerot dan voor apk toelaatbaar is. Kan dus een dorpel, maar net zo goed een andere balk /subframe of deel bodemplaat zijn. Als ik dat gelaste stuk bodem zo zie verbaast hetme ook niets dat ie elders ook rot kan zijn, maar mooie prijs en de buitenkant oogt in elk geval nog heel behoorlijk
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Of een ‘keurmeester’ die een ‘oude’ bak niet aandurft, of geen zin heeft om die in onderhoud/reparatie te nemen. Er moet echt vrij veel doorgerot zijn, voordat het afkeur is.
Maar ik ga vanavond even kijken, dan kan ik er meer over zeggen.
Thierry
http://link.marktplaats.nl/m840227254
Deze heeft ook al eerder te koop gestaan geloof ik.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Thierry schreef:Of een ‘keurmeester’ die een ‘oude’ bak niet aandurft, of geen zin heeft om die in onderhoud/reparatie te nemen. Er moet echt vrij veel doorgerot zijn, voordat het afkeur is.
Maar ik ga vanavond even kijken, dan kan ik er meer over zeggen.
Tof!!!
ben benieuwd! In Haarlem staat ie toch?
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
Nou, de auto ziet er van buiten netjes uit.
Hij is echter inmiddels verkocht.
De nieuwe eigenaar woont in Spanje en is geen onbekende (liefhebber en verzamelaar) binnen de GS/A vereniging.
De vier losse cottagedeuren heb ik gekocht en die gaan mijn break verfraaien.
Voor €500 was het volgens mij een zeer goede koop, ondanks het eventuele laswerk.
Groet,
Thierry
Thierry
Art schreef:http://link.marktplaats.nl/m840227254
Deze heeft ook al eerder te koop gestaan geloof ik.
Fraai ding!
Alleen een 4-bak, dat is dan wel een minpuntje bij zo’n mooie pallas.
Totaal aantal Berichten: 27888
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ziet er netjes uit, lijkt ook mooi origineel.
Alleen ik vind de combi GSA en bling van de Pallas niet zo’n mooie combi als een GS Pallas waar alles wel goed op elkaar afgestemd is.
Heeft iemand misschien het mailadres nog van de verkoper van die cottage?
Ik vond een foto op internet waardoor ik het vermoeden heb dat ie ooit ook eigenaar was van mijn draak (deze locatie lijkt verdacht veel… https://www.flickr.com/photos/xbxg/8451060073/in/pool-48137802@N00) en ben benieuwd of ie nog een foto heeft uit die tijd o.i.d. Leuk om wat te weten van de historie van de auto
Groeten,
Daan
Totaal aantal Berichten: 461
Geregistreerd: 04-05-2005
- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Jahoor een GS’je in Duitsland voor meer dan 10.000 euro. Ben benieuwd of dit een nieuwe trend is.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/citroen-gsa-g-special-36080-km-und-jetzt-neu-lackiert-berlin/192698873.html
Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011
- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
En dat is dan nog een GSpécial. Misschien dat het in Duitsland lukt, maar in Nederland krijg je hem nooit voor die prijs verkocht. Wel een mooie auto trouwens, en een oud type SPécial met schuifdak is een zeldzaamheid.
Totaal aantal Berichten: 27888
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Probeer maar eens een GS te kopen en voor 10k in deze staat te krijgen…
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
charmille schreef:Misschien dat het in Duitsland lukt, maar in Nederland krijg je hem nooit voor die prijs verkocht.
De vraag is of dat aan de GS, de prijs of de mentaliteit van het Nederlandse GS-koperspubliek ligt.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste