Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Tsja, ik kan ook te kritisch zijn, maar ik ga er even vanuit dat je een mooie wagen wil met een goede basis. Verder onderzek zou dat kunnen bevestigen danwel ontkrachten. Wanneer de motor gedaan is en of de onderkant hard is, dat zijn de grote vragen. Als opknapper is dit te overwegen, voor minder geld danwel. Echter ik denk dat je voor minder een betere uit frankrijk haalt. Of zie ik dat verkeerd andere forumleden?
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
DIEHARD schreef:...Als de motor recent voorzien is van nieuwe keeringen en als er een recente apk op zit, zou ik max rond de 1000 euro betalen..
Ik vind dat eigenlijk geen realistisch prijsidee. Max 1000 euro is eerder een prijs voor een restauratieobject dan voor een auto die dan volgens jou voor die prijs van verse pakkingen en apk zou moeten zijn voorzien.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Dank voor je reactie, je hebt waarschijnlijk gelijk, gezien de hoeveelheid werk die eraan vooraf is gegaan in dat geval. Blijft toch lastig inschatten die waarde. Je gaat het er iig niet meer uithalen.
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Hallo, dit was mijn auto, heb ik puur hobbymatig tijden studie low budget opgebouwd. Ik kan er veel over vertellen. technische staat wat er is gedaan en wat niet etc. Bij interesse graag even een berichtje.
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
*Bij interesse voor informatie over de geschiedenis. Heb momenteel niks meer met de auto te maken.
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 66
Geregistreerd: 27-12-2017
- 2CV Special
- Overig Peugeot 504
Waarom niet gewoon hier openbaar gooien? Is het toch een forum voor?
Omdat de huidige eigenaar en ik misschien niet helemaal op een lijn zitten wat betreft openheid over de staat van de auto en ik er weinig voor voel iemand publiekelijk aan een schandpaal te nagelen. Want wie bent ik om daar een mening over te hebben. Voor de geïnteresseerden wil ik best meer informatie verstrekken over de auto, maar dan doen we dat onderling
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
Totaal aantal Berichten: 66
Geregistreerd: 27-12-2017
- 2CV Special
- Overig Peugeot 504
Ok, ik heb daar een andere mening over, maar geinteresseerden weten nu in ieder geval van wie ze info kunnen krijgen
Dit exemplaar ziet er ook mooi uit: https://link.marktplaats.nl/m1292199105
dimi_v schreef:Ok, ik heb daar een andere mening over, maar geinteresseerden weten nu in ieder geval van wie ze info kunnen krijgen
Dit exemplaar ziet er ook mooi uit: https://link.marktplaats.nl/m1292199105
Als ik mij niet vergis was deze tot voor kort van de secretaris van de GS vereniging. Mooie GS. Verkocht ivm emigratie.
Hans
@dimi_v
Deel van mijn project
https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/229598
Huidige Auto: Citroen GS special 1980
Ex-auto’s: Saab 900 classic, Peugeot 306,Citroen BX chic 1.6 monopiont injectie 1992, Citroen GS 1973 Convertiseur (mis em), Porsche 924 1979, Volvo Amazone
jasper08 schreef:Omdat de huidige eigenaar en ik misschien niet helemaal op een lijn zitten wat betreft openheid over de staat van de auto en ik er weinig voor voel iemand publiekelijk aan een schandpaal te nagelen. Want wie bent ik om daar een mening over te hebben. Voor de geïnteresseerden wil ik best meer informatie verstrekken over de auto, maar dan doen we dat onderling
Tja, en het is mogelijk dat je niets meer aan de info hebt.
De huidige eigenaar heeft misschien zelf al een pracht gs staan maar had een bak en blok nodig of wat dan ook omdat het zijne rot was.
Dus koop ie een koopje en hangt hij het hele spul om.
Je weet dus niet wat er allemaal af en opgeschroefd is nadien.
Gr. Wim.
Totaal aantal Berichten: 66
Geregistreerd: 27-12-2017
- 2CV Special
- Overig Peugeot 504
Kijk nou, zomaar een GS bi-rotor op marktplaats:
Citroën GS Birotor
http://link.marktplaats.nl/m1295595946
2 stuks is leuker…......... Vooral als hij blauw van kleur is
https://www.leboncoin.fr/voitures/1479097908.htm/
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Dit is een GS 1220 Club, met een extra G Special embleem er (spijtig) op, en in mijn regio nog wel.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.