Een Complete Citroen GS C-matic op LPG , wel met wat werk .
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Dat is het restauratieproject van Patrick (Patje74).
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
De witte GSA X1 (LL-28-GD) is door mijn broer gekocht en staat nu nog even bij onze op de oprit ivm parkeervergunningen.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 72
- ID/DS 21 Pallas BVH
- Overig Rover SD1 3500 Vandenplas
- Overig Jaguar XJS-C 5.3 V12 cabrio
Hoi,
De rode GSA-Pallas met brandschade voor is nog te koop, nu via marktplaats: Markplaats link
DriverD wrote:
Daarbij het feit dat de voorsneppen (onder de motorkap, waar de motor/bak aan hangt) helemaal bruin zijn van de roest. Daar is het bluspoeder dus ook geweest en dat krijg je niet meer goed.
Sloop, lijkt me…..
DriverD: ben je wezen kijken in Elst of is dit een “educated guess”?
Iemand anders al bekeken oftwatis?
groet,
Evert
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Ben niet wezen kijken, maar het feit dat de aanbieder hem bij “Onderdelen” te koop zet, zegt genoeg, denk ik… .
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Brand schade’s zijn rare schade’s. Is vaak meer aan de hand dan je zien kan. Als het luchtfilter huis al gesmolten is
zal er wel meer verbrand zijn. Denk ook maar eens aan de lak en tectyl in de binnenschermen enz. en paatwerk wat krom is door de hitte.
En dan nog maar afwachten of je die brandlucht eruit krijgt.
Lijkt mij ook 1 voor onderdelen. Voor weinig heb je een rijdende.
Totaal aantal Berichten: 72
- ID/DS 21 Pallas BVH
- Overig Rover SD1 3500 Vandenplas
- Overig Jaguar XJS-C 5.3 V12 cabrio
Hoi Hoi,
Ter info over rode brandschade gevalletje: Heb even met de adverteerder gebeld. Auto heeft niet zelf gefikt, de opslagruimte waar ze stond is in rook opggegaan ,GSA-tje was er net te laat uit. Veel dingen aan de voorkant gesmolten, maar geen bluspoeder gedoe dus. Er is oook nog een Visa GT met een zelfde schade.
Op de foto lijkt het nog wat, maar ook zonder de schade was het niet veel: plaatwerk verroest, interieur was al niet zo en nu is er dus heavy in gerookt. Dus idd voor onderdelen, motor loopt.
Totaal aantal Berichten: 17
- C4 (2004-heden) 1.6.16v. hdi 80kw berline ligne prestige
- C8 2.0 16V Ligne Ambiance
Ik zit al een poosje te kijken naar de Citroen GS Special uit 77, kenteken 01-YA-62 op Citroville.nl. Staat al een poosje op de site en is misschien uberhaupt al niet meer te koop (afhankelijk van hoe secuur de site wordt geupdate). Iemand bekend met de auto? Ik heb hem zelf nog niet in het echie bekeken.
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Iemand deze rode, origineel NL, GSA uit 1986 met gaaf interieur al gezien? http://link.marktplaats.nl/340719453
Anderhalf voor de prijs van een:
http://link.marktplaats.nl/337737282 Jadegroen rocks! Als ik geld over had…
Wel apart dat het een 1129 is met een ‘special’ dashboardje, terwijl het exterieur (mistlampen en striping) dat van een X-type is. De velgen zijn GS volgens mij.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Beste mensen, Limburg is een mooie provincie. Zo weet ik ook sinds mijn verhuizing naar Zuid Limburg, een paar maanden geleden.
Aangezien mijn eigen Xsara Picasso te koop staat (slechts één fake bieding gehad) ben ik ook al aan het rondneuzen voor wat anders. Zo kwam ik op Marktplaats deze GS in Maastricht tegen. Pakweg 30 km van mij vandaan.
Ik hoop dat de link werkt, heb eerlijk gezegd niet vooraf gekeken of daar tags voor nodig zijn…
Midfriesland schreef:Iemand deze rode, origineel NL, GSA uit 1986 met gaaf interieur al gezien? http://link.marktplaats.nl/340719453
Awww, pecies mijn ter ziele gegane JJ-94-PG, incl Pallas-wieldoppen. Alleen merkwaardige bekleding. Hoezen?
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Volgens mij is het interieur origineel óf nieuw gemaakt.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Ik heb belangstelling voor deze GS Club Break die al een tijdje op marktplaats staat. Ziet er technisch erg goed uit lijkt me maar heeft een stevige prijs.
Ik ben geen expert op GS gebied dus vroeg ik me af of de auto inderdaad hoog geprijsd is of dat dit wel een normale prijs is voor een GS in deze staat?
Verder zie ze er optisch mooi strak uit maar staat er niets over roest. Is er iemand bekend met deze auto of heeft iemand deze wel eens van dichtbij gezien? (heb de verkoper al een mail gestuurd maar nog geen antwoord, daarom stel ik hier alvast een paar vragen…)
Maar ja, iedereen is naar Citromobile dus dit weekend zal het wel erg rustig zijn op het forum.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
[quote author=“Franq” date=“1272699294Awww, pecies mijn ter ziele gegane JJ-94-PG, incl Pallas-wieldoppen. Alleen merkwaardige bekleding. Hoezen?
Zo te zien is het opnieuw bekleed met niet orginele stof. Misstaat niet vind ik.
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
bonetone schreef:Ik heb belangstelling voor deze GS Club Break die al een tijdje op marktplaats staat. Ziet er technisch erg goed uit lijkt me maar heeft een stevige prijs.
Ik ben geen expert op GS gebied dus vroeg ik me af of de auto inderdaad hoog geprijsd is of dat dit wel een normale prijs is voor een GS in deze staat?
Verder zie ze er optisch mooi strak uit maar staat er niets over roest. Is er iemand bekend met deze auto of heeft iemand deze wel eens van dichtbij gezien? (heb de verkoper al een mail gestuurd maar nog geen antwoord, daarom stel ik hier alvast een paar vragen…)Maar ja, iedereen is naar Citromobile dus dit weekend zal het wel erg rustig zijn op het forum.
Op zich is die prijs niet verkeerd voor deze GS waar technisch alles al aan gedaan is.
Alleen vind ik jammer dat er een 5 bak in is geknutseld. Niet orgineel en compleet nutteloos. Met een 4 bak rijd ie net zo lekker. En je tunnel is verbouwd anders past die 5 bak niet.