Vandaag gekeken naar die donkerrode GSA Break die hier op Cifo getipt werd. De weduwe van de eerste eigenaar (RDW medewerker) biedt hem aan. Auto staat zes jaar stil (de tijd dat meneer ziek geweest is) in de garage. Mooie eerlijke auto met een groot aantal nieuwe spare parts. (dynamo, startmotor satellieten, filters, lampen etc., dozen vol) Stalling is wel wat vochtig geweest, roest op velgen, achterdemper rot etc. Auto is antiroest behandeld, subframes, bodem etc allemaal gaaf. Accu staat al die tijd netjes op de werkbank aan de lader, kleed over de auto. Al met al duidelijk van een zorgvuldige liefhebber. Het is een aantrekkelijk uitgangspunt om een heel mooie GSA van te maken.
Na wikken en wegen heb ik verder geen belangstelling. Mijn gele GS zou dan het veld moeten ruimen en daar is ie simpelweg te leuk voor. Ik heb in garage en budget geen ruimte voor twee van die lekkere auto’s…...
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
hogervp schreef:http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/2157
whoff!!Patrick
Bij deze auto ga ik binnenkort kijken, ik heb hem al laten reserveren. Lijkt me een geweldige wagen!
Totaal aantal Berichten: 582
- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
dat denk ik ook wel. Wat een top kleurtje!
azu 1973
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963
Cx 20re
berlingo
dyane4
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mario TT schreef:hogervp schreef:http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/2157
whoff!!Patrick
Bij deze auto ga ik binnenkort kijken, ik heb hem al laten reserveren. Lijkt me een geweldige wagen!
Gaaf. Houdt ons maar op de hoogte als je wilt.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat ga ik zeker doen, wordt vervolgd.
- Ami Super
Een vroege GS uit 72 met 52K op de teller. Apart kenteken. In die tijd nog geen nummer van het département. Wouter, als je meeleest: kan jij daar wat over zeggen?
http://www.gs-gsa.org/annonces/annonces.php?type=indiv&id=5447#5447
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dit is gewoon een nieuw Frans kenteken.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Ami Super
aha, maar wel in de oude kleuren dus. Thanks.
Klassieke auto’s mogen inderdaad nog steeds zwarte platen voeren, maar dan zonder het blauwe Eurologo aan de linkerkant. Daarnaast zijn de streepjes tussen de letters en cijfers verplicht bij zwarte platen.
Ami 8 Club (1970)
- Ami Super
http://link.marktplaats.nl/448136843
Een hele fraaie GS!
Patrick
Rijd ik vanmiddag langs een showroom staat daar centraal in het midden een zilveren GSA. Ik dacht: vanmiddag maar eens googelen wat er zo al aan roest aanzit. Alleen zat ik er (gelukkig) erg naast….
Nog geen 35000 Km op de klok en ziet er uit als nieuw.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 582
- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
die staat er inderdaad mooi opvallend in de showroom in drachten! heb hem al een paar keer gezien, mooie auto!
azu 1973
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963
Cx 20re
berlingo
dyane4
Totaal aantal Berichten: 425
- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
citroen23 schreef:Rijd ik vanmiddag langs een showroom staat daar centraal in het midden een zilveren GSA. Ik dacht: vanmiddag maar eens googelen wat er zo al aan roest aanzit. Alleen zat ik er (gelukkig) erg naast….
Nog geen 35000 Km op de klok en ziet er uit als nieuw.
Ik ben een paar dagen terug even wezen kijken. Ziet er inderdaad erg goed uit. Van binnen als nieuw. Maar van buiten niet in nieuwstaat. Heeft geen roest oid. Maar diverse kleine bijgewerkte beschadigingen in de lak. Een stuk achter is opnieuw gespoten een heeft een minuscuul kleurverschil. Tevens zijn de bumpers niet onbeschadigd en niet in de goede kleur. Ook is de motor niet drooggemaakt. Volgens de handelaar lekt hij geen olie, maar hij heeft sinds 1989 vooral stil gestaan. Desalniettemin zeer fraaie GSA.
Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl
Een Birotor Break… klik
Heeft dit echt zo bestaan?
Ami 8 Club (1970)
- Ami Super
Dat is bijzonder. Nooit geweten dat die bestaan heeft, aan het plaatwerk te zien oogt het wel origineel. Het is even wachten op de GS/GSA deskundigen alhier.
Patrick