de lichte vracht 10950 standaard hoeveel voor de passagier versie?iemand een idee in belgie??
http://www.citroen.be/Site/Personnal/NewBerlingo.aspx?lang=nl
greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
ik bedoel de berlingo origin met korting;de internet prijzen daar gaat nog af
Bezoekje aan de dealer dan…
enne, wat bedoel je met berlingo origine? de berlingo first waarschijnlijk ?
deze dus…. http://www.citroen.be/Site/Personnal/BerlingoPromo.aspx
daar gaat echt geen korting meer af hoor, ik kan het weten….
Greetz
BIG charlie
ja deze bedoel ik heb de prijs van de lichte vracht gehad en die kost 10900 bij de dealer nu . maar wil het verschil wten in prijs met de personenversie. het is de 16 hdi motor die ik bedoel in de prijsopgave
vandaag beslist het word een nieuwe berlingo first 1.6 hdi lichte vracht voor de prijs van 11070 euro word geleverd in januari dde personenversie kwam op 12260 standaard
Proficiat ! hop naar Januari…...
Greetz
BIG charlie
ja dat is zo. ik heb nu een astra sinds 4 maand heb al 2 keer problemen mee gehad eerst alternator bij opel zelf 800 euro!!heb een ruil gahaald voor 140 euro!! vorige week lampje van koelvloeistof,bleek een lek in de darm die naar de kachelradiator gaat . toen ik naar de garage wou en hem starte zat er plots ook een serieuze tik in de motor . bij opel 4 verstuivers denken ze 570 per stuk . heb vriendelijk bedankt bij de citroen garage blijken ze rond de 400 te kosten ze gaan hem maken odat ik er voorlopig mee kan rijden tot ik mijn berlingo heb . lijkt me straf dat het injectors zijn . dit word mijn 2 de berlingo voor die rot opel had ik er ook eentje een 1900d van 2004
Ach als je constantinopel rijdt istanbul met uw vrouw?
Ik heb voor het werk ook een Opel .
Maar thuis een Berlingo.
Succes met de aankoop dat het snel januari mag zijn.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017