Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Zit er héél hard over te denken een boxertje aan mijn stal toe te voegen…
Zijn er valkuilen, en loont dit (gezien de kosten voor vervoer, import, kenteken etc) ?
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 2504
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Re: LNA-tje importeren?
Pascal schreef:Zit er héél hard over te denken een boxertje aan mijn stal toe te voegen…
Zijn er valkuilen, en loont dit (gezien de kosten voor vervoer, import, kenteken etc) ?
Weet je zeker dat het een boxer is? De LNA is ook watergekoeld geleverd…
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Als je nog een leuk rood LN’etje zoekt , ik heb er nog 1.
Franse import , erg gaaf , techniek goed , lak dof.
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
De voorkeur gaat uit naar een LNA, maar wèl eentje met een Visa-boxer…
dus géén LNA 11RE!
Waarom een LNA en geen LN? Omdat de ‘A’ nèt wat luxer en comfortabeler is en natuurlijk iets meer pit heeft.
Dat wil niet zeggen dat een LN geen charme heeft…
Wat het aanbod van CP betreft: als de prijs juist is, kan me dit een retourtje La France schelen..
Doe me maar een PB met wat gegevens..
‘Spirit of avant-garde’
ik weet niet welke je misschien wilde halen
er staan er twee op die site
maar die rode is geen 2 cilinder boxer motor
is er een ander merk dan
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Volgens mij zie ik geen ‘11RE’ achter het ‘LNA’ typeplaatje, en dus is het dan een 650-je…dunkt me.
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het invoeren op zich is niet kostbaar, maar iets van negen tientjes…
Je moet echter wel met een redelijke autoambulance die kant op waar 2 van die karretjes op kunnen, en dat is dure bisniss…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
die twee lna’s zijn inderdaad tweecilinders. Die met de smalle bumpers zowieso, en de rode ook, want als het een 4-cilinder is, staat er op 10e, 11e of 11re
ik weet het niet
maar volgens mij is die rode geen boxer
want ik zie een paar dingen die mij op vallen
zoals
strips aan zij kant(hoog geplaatst)
kunststof bumpers
achter lichten met achteruit rijlichten
als ik dat zie denk ik dat hij uit 1984 is
en die zijn alleen geleverd met 4 cilinder
maar ik kan er ook flink naast zitten
is er een ander merk dan
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
de tweecilinder lna is in frankrijk tot 1986 geleverd
Met hetzelfde uiterlijk als de 10e-11e en 11re.
Overigens hebben die géén kunststof bumpers, maar ook stalen. alleen zijn ze breder
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Het is niet omdat ik er nog 1 te koop heb hoor maar ik vind een LN wel veel orgineler dan een LNA.
Als het dan een LNA moet worden wel een 2 cilinder. Die 4 cilinders vind ik echt niks. Teveel Peugeot.
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
Een LN is zeker leuk, de boxermotor zorgt voor het citroen-gevoel. en geen storingen zoals kunnen ontstaan bij de 635cc lna tweecilinder.
Betreft dat trouwens de rode LN die al best een tijdje op marktplaats staat?
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Michiel van Ginkel schreef:
Betreft dat trouwens de rode LN die al best een tijdje op marktplaats staat?
Nee , een ander. Hij heeft verleden jaar er een tijdje opgestaan.
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 29-05-2006
- Dyane 6 Commerciale
ah, want die op marktplaats kost 1200 euro :S beetje veel van het goede.
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Als je in Frankrijk zo`n ding scoort met een geldige Contrôle-Technique (APK) dan kun je op verschillende manieren met zo`n ding op eigen kracht naar NL tuffen, zonder ambulancegezeur, en door de apk CT nog veilig ook!
Moet je iets dieper in de portmonnaie!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Die ik te koop heb zit de Franse apk op.