Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja dan moeten jullie toch eens beter lezen
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Arjan Verkade schreef:Tja dan moeten jullie toch eens beter lezen
Mijn idee, want ik heb ook ergens de prijs gelezen.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Los van dat alles is het natuurlijk flauw om Hesselink te veroordelen op een eenzijdig verhaal. Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal…
Totaal aantal Berichten: 27901
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Laten we dat hier dan ook niet doen en ontopic blijven en de rest van het verhaal over deze BX volgen
Poekoek Geplaatst: 09 Dec 2008 19:14 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Los van dat alles is het natuurlijk flauw om Hesselink te veroordelen op een eenzijdig verhaal. Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal…
Arjan Verkade Geplaatst: 09 Dec 2008 18:17 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Tja dan moeten jullie toch eens beter lezen
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Arjan Verkade schreef:Tja dan moeten jullie toch eens beter lezen
Niet om lullig te doen Arjan, maar lees nou zelf het draadje nog eens door en vertel mij eens waar die prijs staat…
(ik neem aan dat je daarop doelt?)
C15GrandVolume schreef:Arjan Verkade schreef:Tja dan moeten jullie toch eens beter lezen
Niet om lullig te doen Arjan, maar lees nou zelf het draadje nog eens door en vertel mij eens waar die prijs staat…
(ik neem aan dat je daarop doelt?)
Speciaal voor jou de prijs nog 1 keer.
750 pleuro.
En daar krijg je Roest en Rotterij voor!!
Man ik wist niet dat roest zoveel waard was.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Oei, das een hoop geld voor een auto zoals je ‘m beschrijft.
Sterkte met de overwegingen c.q. afhandeling.
Da’s hoe dan ook een hoop geld voor een BX, hoor?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Mwah. Koop eens een Slopel Astma van hetzelfde bouwjaar?
Ich bin ein Breaker
Wat me overigens opviel:
Bij het lezen van deze punten:
- a stijlen opnieuw lassen (voorruit eruit en roest verwijderen)
- schuifkanteldak er ook uit (hemel vervangen) werk wel maar niet helemaal naar mijn wens
kan ik ook al wel concluderen dat in ieder geval bekend was dat de auto “niet knetterhard” meer was.
Als je A-stijlen echt moet lassen dan is de kans aanwezig dat de kokers ook aangetast zijn; het vocht wat in de onbehandelde kokers terecht komt doet daar zijn werk echt wel.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 11742
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
karel schreef:Mwah. Koop eens een Slopel Astma van hetzelfde bouwjaar?
Hear hear. Dan steek ik denk ik toch liever dat geld in een BX die wél lekker rijdt…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
karel schreef:Mwah. Koop eens een Slopel Astma van hetzelfde bouwjaar?
Nee, dank je…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Morgen is dan de dag hoor!
De nieuwe aflevering van KOOS & HENK op avontuur.
Er volgt morgen een uitgebried verslag van uiteraard. Maar we gaan ook proberen het interieur om te wisselen. Waar moet op gelet worden bij een interieur wissel. En dan spreek ik vooral over het dash. Het hele ding moet er uit. Nu dus de vraag hoe??? Er moet geloof ik ook iets los via de binnenkant van het moterruim, maar dat weet ik niet zeker. Alle tips zijn van harte welkom. Alvast bedankt!
Groet Henk
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Hier staat met foto’s beschreven hoe je een dashboard uitbouwt. Misschien heb je er wat aan?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”