Goedzo, nr 2 die het doet Nu op naar 5 werkende Bx’en.
Zonder gekkigheid; toch wel netjes dat je hem weer op de weg hebt gekregen. Nu nog flink wat kilometers maken om de investering eruit te halen.
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Karren maar?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Karren maar?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Koos en Henk, strakke actie!
Ich bin ein Breaker
Mighel schreef:Goedzo, nr 2 die het doet Nu op naar 5 werkende Bx’en.
Zonder gekkigheid; toch wel netjes dat je hem weer op de weg hebt gekregen. Nu nog flink wat kilometers maken om de investering eruit te halen.
Nou dat ga ik nooit halen vrees ik. Dan moet de auto nu toch fluitend de 800.000 halen. En dan zie ik opzich wel gebeuren, maar ding moet natuurlijk genoeg onderhoud hebben.
Dus zoals oudelut al zei: voorlopig gewoon karren en nogeens karren.
De huige kilometerstand is overigens 566.200.
Daar ga ik met ongeloofelijk veel vertrouwen mee op wintersport. Motertje loopt gewoon perfect.
Volgende week wordt er een compleet nieuwe audioset erin gehangen en een carkit voor mijn telefoon. Ding wordt een complete wagen. Nu nog ergens leer kunnnen regelen en ding is voorlopig klaar.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gaaf hoor! Is de bodem nu ook al aangepakt?
Poekoek schreef:Gaaf hoor! Is de bodem nu ook al aangepakt?
Ja ik keek er gister onder en ik moet zeggen dat het erg netjes is gedaan en ik ben zeer tevreden. De auto is officieel niet meer krokant.
Verder heb ik de KPH vervangen voor 1 van mijn huidige garage. Ik wilde namelijk alle smet in 1 keer van de auto afpoetsen.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Zo tijd niks meer gehoord van de TZD.
Maar ongeloofelijk wat een heldenwagen!! Officieel gister de 570.000km gepasseerd.
De wintersport was ook een waar genoegen met de wagen! Echt geen enkel verbruik of iets dergelijks. Het hoogtepunt was wel dat de bmw van kennissen waar we meegingen (uit 2003) wel kapot ging. Maar de TZD TURBO reed werkelijk fantastisch.
Gister heb ik dan eindelijk het interieur compleet schoongemaakt.
De stoelen en bank is wel erg verschoten. Daarom zoek ik zo snel mogelijk lederen bekleding of ik hang er een 16v interieur in.
Heb nog een aantal plaatjes van de bx. Zelfs helemaal ondergesneeuwd, maar altijd starten en lopen na 1 keer voorgloeien. Ik zeg wat een heldenwagen!
ziet er goed uit en is ook leuk aangekleed.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 11789
- Xantia TD SX
Jaaaaaa, maar een BX met 570.000 op de klok maak je toch ook niet meer gek met een pakkie sneeuw. Dan moet zo’n groentje van ‘n BMW maar net tegen zo’n ouwe trooper op kunnen!
Old soldiers enz.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Leuk hoor! Mooie kleur ook. Maar is zo’n TZDT nou qua power een flinke achteruitgang t.o.v. een 16V?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
heb je al aan een anti-roest-behandeling gedacht? Zou toch naar zijn als je over 1.5 of 2 jaar weer aan het lassen kan (laten) slaan…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
stan schreef:ziet er goed uit en is ook leuk aangekleed.
Henk en ik hebben echter al menig gesprek gevoerd over hoe die lelijke troep er allemaal af moet .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
met een fohn en breekijzwer kom je een heel eind
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Mijn eerste suggestie was de hamer. Maar dat vond Henk niet goed.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005