3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Condensvorming
treris
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 15 december 2009 12:00 AM
  [ # 31 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

@treris

Als je alle lucht via de ventilatieopeningen onder de voorruit wil laten komen. Sluit je dan de overige ventilatieopeningen in het dashboard af? Want hierdoor zal de kracht van de luchttoevoer via de ventilatieopening onder de voorruit groter worden.

In mijn Xsara heb ik altijd de ventilatierooster boven de radio afgesloten, waardoor bij de voorruit\zijruiten meer kracht qua luchttoevoer komt.

Ja, ik heb eigenlijk altijd die roosters in het dashboard dicht zitten, zeker die boven de radio zitten. Het opvallende is dat de kracht van de voorruitventilatie eigenlijk amper groter of kleiner wordt als ik die openingen open of dicht zet.

Wel ben ik er inmiddels achter gekomen dat ik met dit koude weer eigenlijk nergens last van heb, kan nu ook gewoon rondrijden zonder airco aan, zonder beslagen voorruit.

Desondanks gaat de auto volgende week nog weer naar de dealer terug, heb toch nog steeds het idee dat de ventilatie naar de voorruit toe ondermaats is en ergens door geblokkeerd wordt.

Moet overigens wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben door de alertheid en vriendelijkheid van de mensen op dit forum, erg prettig, dank ook aan ieder die tot op heden de moeite heeft genomen om een antwoord te geven in dit topic.

C4 Coupé 1.6 VTR+

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook