Beste iedereen
Ik heb vandaag geprobeerd mijn achteras te vervangen, maar toen de oude as er onder vandaan was en wij de kale nieuwe terug wouden zetten bleken de bouten van de oude een maat groter en dus niet door de rubbers van de ’ nieuwe’ te passen.
Geen probleem dacht ik, koop ik morgen wel nieuwe rubbers (voor de grote bouten) en dan doe ik t morgen.
Maaaar, ik krijg die rubbers er niet uit?
Hoe moet dat?
Totaal aantal Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-2008
- GS/GSA GS X2
- Xsara Millesime 1.6
achteras
Hallo, ik heb even gekeken wat betreft de ophanging tot org nr5041
zijn er bouten m10x150/93 gemonteerd en daarna m12x175/93 elk met
rubbers Ik denk dat jij de rubbers[513163 voor injektie 1360 of
513165 voor 1.1/1360 carb ] nodig hebt, dit is voor de m12 bouten.
Het nr voor de bouten is 515321 Als ik het zo zie zitten de rubbers
er gewoon in geperst en dat zal best erg vastzitten Ik zou eerst
een nieuw setje rubbers halen dan kun je het wel zien en dan desnoods
eruit branden
Succes, Tosh51
Ja ik denk dat ze geperst zitten inderdaad…
Nieuwe rubbers liggen sinds vandaag klaar dus hoop t morgen wel voor elkaar te hebben
Hoe vast zouden ze zitten
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
ik wens je suc6
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gelukt mèissie?
‘Spirit of avant-garde’
Ik zal eens updaten
Het is gelukt, met wat moeite
In de as waar ik ze eigenlijk in hadden gemoeten gingen de oude rubbers makkelijk uit (lukt mij zelfs ) maar de nieuwe bleken er niet op te passen (haha)
Dus, oude as toch maar uitelkaar en de rubbers daar dan van vervangen maar haha, die gingen dus niet zo makkelijk
Garageman laten doen (citroen specialist hierzo) en die haalde er 3 met veel moeite uit, vervolgens die laatste die echt niet wou, na kwartier tikken was ie het zat…
En pakt hamer met 2 handen en mept snoeihard, heel die rubber aan de andere kant werkplaats:P
Nieuwe er met bankschroef in gepest, ging goed dus