1 van de 10
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

Willems BX GTI 16 klapper (een fantastische wagen)
BX19TZI
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 974

Gepost: 11 december 2008 07:24 PM

Ja hoor daar is ze dan. Gehavend en wel. Ding rijdt zowaar prima, dus ik ben niet ontevreden. Maandag gaan we het interieur overzetten en man ik moet zeggen dat interieur ziet er echt perfect uit. De middenarmsteun is ook prachtig.

De rit verliep prima alleen ik had na 5 seconden al ruzie met iemand die tegen mijn achterkant aanreed en er zowaar vandoor ging Shocked .
Ik heb het maar laten gaan want we zullen zeggen dat de voorkant er al niet al te best meer uit zag.

Goed ik heb 1 foto gemakat met mijn mobiel. Ik probeer er maandag wat meer te maken.

Wij (koos en henk) hebben ons verder uiteraard wel vermaakt. Wink

Of het appraat te redden is? Ja dat denk ik wel, maar of ik het zelf wel wil? Ik neig zelf nee te zeggen, maar met mij weet je het natuurlijk nooit. Very Happy

BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 december 2008 07:26 PM
  [ # 1 ]

Ik vond het wel heerlijk die motorkap weer fatsoenlijk te laten sluiten. “Wat hij sluit niet? HIER DIE HAMER”  Mr. Green

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 11 december 2008 07:38 PM
  [ # 2 ]

De schade kun je wel een beetje vergelijken met een een peutville of cannix met een lege tank. Einde verhaal dus. Wink

@ BxBandit nog bedankt voor de moeite vandaag en helaas dat je auto er zo aan toe is. Je hebt wel wel goed onderhouden dat is duidelijk te zien.

BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 december 2008 08:11 PM
  [ # 3 ]

Het is niet veel, maar toch even het briljante filmpje op jijbuis gezet: Klik! .

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 december 2008 08:32 PM
  [ # 4 ]

Hij zal er toch aan moeten geloven. Het ding gaat helemaal uit elkaar. Ik kan de radiateur en de veerbollen wel gebruiken nonsense

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 11 december 2008 09:00 PM
  [ # 5 ]

Dus toch slopen?
Gaaf filmpje, zit je gewoon met een fisheye lens naar een BX te kijken, dan lijkt het nog wat boller.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 december 2008 09:03 PM
  [ # 6 ]

As maandag komt het vervolg op Koos & Henk op avontuur. Dan gaan we alvast wat troep van het hok afslopen.

Profiel  

BX19TZI
> 900 berichten

Gepost: 13 december 2008 12:05 AM
  [ # 7 ]

Ik heb toch al de stoute schoenen aangetrokken betreffende deze auto. Ik heb een afspraak staan bij een schade hersteller en die geeft mij maandag een offerte. Mocht ik dat accepteren wordt de auto dus toch gered. Laughing

Ik ben misschien gek, maar wel goed voor de bx-en. Wink

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5465

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 13 december 2008 12:18 AM
  [ # 8 ]
BX19TZI schreef:

Ik heb toch al de stoute schoenen aangetrokken betreffende deze auto. Ik heb een afspraak staan bij een schade hersteller en die geeft mij maandag een offerte. Mocht ik dat accepteren wordt de auto dus toch gered. Laughing

NR 5 dussss Shocked

Volgens mij heb jij geen last van de economische crisis!  Wink

Eh… veel geluk met deze BX?

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 13 december 2008 12:36 AM
  [ # 9 ]
BX19TZI schreef:

Je bent echt een kansloze gestoorde gek af en toe.

Profiel  

oudelut
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1761

Gepost: 13 december 2008 01:11 AM
  [ # 10 ]

Lijkt het mij iig eerder “waard” dan je diesel-project?  Confused

Uiteraard krijg je bij geen van allen meer dan de helft van de investering ooit terug, als je het mij vraagt?!  Rolling Eyes

Aan de andere kant: mij vraag je het niet, dus doe het vooral, al was het maar ter vermaak van je mede-forummers (al haal je het studentikoze een beetje uit het begrip ‘kansloos’?!)...  Cool

Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 13 december 2008 10:54 AM
  [ # 11 ]

Bizar Willem, ik hoorde LJ toch echt vertellen dat het een kansloze auto was.
Al hoor je dat LJ wel vaker roepen.  Wink
Even afwachten dus wat de offert je gaat vertellen.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27897

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 december 2008 11:30 AM
  [ # 12 ]

Ik vind de opmerking bij je andere groen 16v wel mooi Very Happy

Mijn laatste BX die ik gekocht heb. Hier trek ik de grens. Blijft een leuk ding. Flinke LPG tank en lekker genieten. Vanaf december gaat de restauratie beginnen.

Jammer dat je 2 groene heb Wink
Nu nog een rode Cool

Hoeveel had deze ook alweer gelopen? Wink

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 13 december 2008 12:18 PM
  [ # 13 ]

Hee ouwe sigarenpaffer, ga is in je hok. Je bent gewoon jaloers!

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 13 december 2008 12:21 PM
  [ # 14 ]
Arjan Verkade schreef:

Jammer dat je 2 groene heb Wink
Nu nog een rode Cool

Hoeveel had deze ook alweer gelopen? Wink

Ik ken henk wat beter dan jij, en ik weet 100% zeker dat hij maar 1 groene BIX heeft.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 13 december 2008 12:51 PM
  [ # 15 ]

Idd, 1 groene voor zover ik kan zien?
@Willem/henk/koos, je vond mijn opmerking wel niet zo heel leuk in het andere topic, maar lijkt er toch op dat je hem gaat maken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ergens juist hardstikke gaaf dat iemand zich er zo voor inzet die dingen te redden! Hoop dat het weer een rete strakke 16v gaat worden! Cool
Heb je nou stiekem ook nog plannen een keer een ES9J4 V6 in zo’n hok te hangen? Als je er zoveel hebt lijkt dat me ook nog wel een uitdaging?

Xsara Coupe

Profiel  

1 van de 10
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook