Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Mijn suggestie: de bovenkabel van de kilometerteller zit los op de teller of is bijna gebroken.
idd
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Dank voor de sneel reactie. Ze zijn voordat ik op wintersport ging alle lampjes wezen vervangen. Maar het 3000 km gewoon prima gegaan en we zijn weer in het koude kikkerland en kreng begint weer te muiten. Moet hiervoor weer het dash eruit dan of is het wel makkelijker te doen dit keer?
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Je kunt er wel bij via het cassettebakje. Even dat bakje eruit halen en met je hand naaar boven. Kun je de tellerkabel aandrukken. Waarschijnlijk is hij niet goed aangedrukt bij vervangen lampjes. In ieder geval proberen waard
Zo dat probleem was inderdaad ook weer zo opgelost.
De auto rijdt fantastisch en ik ben er zeer gelukkig mee.
Hier nog een wintersport foto. Ze kon niet binnenstaan helaas.
Maar verder reed de wagen echt geweldig.
De rest van de foto’s volgen later.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Mooi dat je lekker op wintersport gaat met de BX, heb ik dit jaar ook gedaan. Met de break, 4 man en skibox en rijden maar. Heerlijk over de bergweggetjes rijden.
Zo kuch ff stof eraf blazen.
Deze auto heeft weer flink wat onderhoud gehad afgelopen week.
Wat ik zelf hoog tijd vond worden was het inbouwen van de originele mistlampen en de zomerbanden(beetje laat) weer monteren. De auto is nu dus weer helemaal klaar voor de volgende 10.000km. Alles werkt nog steeds naar behoren.
Zoals beloofd zijn hier de nieuwe foto’s.
Ik zou zeggen kijk en geniet mee!
mooimooimooi
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!