karel schreef:Hier spreekt ervaring uit? Gaat het wel weer inmiddels?
Ach, tussen 10h en 22h mag ik het www op, en dat voelt ook best vrij?!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:karel schreef:Hier spreekt ervaring uit? Gaat het wel weer inmiddels?
Ach, tussen 10h en 22h mag ik het www op, en dat voelt ook best vrij?!
ROFL
Geniaal dit inderdaad.
Het is ook gewoon teveel 5 bx-en. Dat geef ik direct toe. En als ik op mijzelf ga wonen weet ik ook niet waar ik ze allemaal moet laten. Doelstelling is iig 1 16v houden en de tzd turbo voor de kilometers. (Misschien nog 1 16v voor erbij) Eigenlijk wil ik dus 3 auto’s.
Maar ik moet het maar zien. Ik blijf het gewoon zonde vinden om een 16v naar de sloop te brengen. Dat zijn de enige echte bx-en. Een gewone gti met 3 ton of meer (o.a mijn automaat en nog wel een paar anderen (maakt niet uit wat voor uitvoering)) die zouden wel sneller naar de sloop kunnen. Een 16v is te mooi.
Ik hoop dat het ooit goed met me komt en dat is gewoon maar 1 wagen heb. Maar dat zie ik niet gebeuren. Ik wil in ieder geval niets meer erbij kopen.
@ mech heb erover nagedacht maar nee dank je. Als je hem hier wil brengen op een ambulance dan neem ik hem wel van je over. 50 euri en dat vooral omdat die rood is Of er zat nog leer in toch? Dat kan ik opzich wel gebruiken.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 27897
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Waarom zou je 1 auto willen?
Als je het zonder problemen kan betalen dan is het gewoon een mooie hobby
Als je hierdoor dingen niet meer kan betalen dan wordt het een ander verhaal…
Zolang je er niemand mee tot last ben prima toch?
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
BX19TZI schreef:
@ mech heb erover nagedacht maar nee dank je. Als je hem hier wil brengen op een ambulance dan neem ik hem wel van je over. 50 euri en dat vooral omdat die rood is Of er zat nog leer in toch? Dat kan ik opzich wel gebruiken.
Ik ga er even over nadenken Willem!
Wat je daar doet is toch wel het beste bod dat ik tot nog toe heb gehad op mijn 16V .
En het enige, en dat blijft zo en hij zal nooit NOOIT verkocht worden, ik hoop er toch volgende week weer in te rijden zoals het er nu uitziet!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Mechuccio schreef:BX19TZI schreef:
Ik ga er even over nadenken Willem!
Wat je daar doet is toch wel het beste bod dat ik tot nog toe heb gehad op mijn 16V .
En het enige, en dat blijft zo en hij zal nooit NOOIT verkocht worden, ik hoop er toch volgende week weer in te rijden zoals het er nu uitziet!
ROFL
Je bent ook een held.
Fix dat hok nou maar en dan wil ik er graag eens in rijden als ik mag. Dat die rood is vind ik dan jammer, maar gelukkig smaken verschillen.
Maja wat dan nog dat die rood is.. Het blijft wel een 16v!!
@ mech je heb pb
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
BX19TZI schreef:
ROFL
Je bent ook een held.
Fix dat hok nou maar en dan wil ik er graag eens in rijden als ik mag. Dat die rood is vind ik dan jammer, maar gelukkig smaken verschillen.Maja wat dan nog dat die rood is.. Het blijft wel een 16v!!
@ mech je heb pb
Dat mag altijd! als je in de buurt bent, of ik bij jou, of bij een meeting!
En dat rood kan best mooi zijn hoor, het is het alleen heel vaak niet…. maar voor jou speciaal zal ik hem weer eens poetsen als ie het weer doet
Ik zie geen PB?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Goed weinig nieuws betreffende de wagen, behalve dat ik een afspraak heb op 26 januari. Dan wordt die eindelijk gefixed. Dat verdiend de auto ook want verder is ze is prima staat.
De koppeling is trouwens wel op zijn eind dus die laat ik dan ook maar meteen vervangen.
Gestoorde gek die je er bent.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Gestoorde gek die je er bent.
Maar wel weer ongeloofeloos goed!
Is ook.
PrutsyLJ schreef:Is ook.
Eigenlijk zijn wij ongeloofeloos goed Koos.
Is ook.
Het gaat onverwachts allemaal wat sneller dan verwacht. Morgen breng ik de wagen weg en misschien is die eind van de week weer klaar. Wordt wel een strijd om de onderdelen op tijd binnen te krijgen dus als iemand me kan helpen hoor ik het graag.
Verder zit is dus een beetje met het binnenscherm. Die was dus flink aan het rotten en daar zit de hoofd schade.
Maar daar zit dus het chassisnummer aan die kant. Die mag er niet af dus ben ik gedwongen hem te redden of is er een andere manier. Ik hoor het graag want dan kan ik morgenochtend meteen wat dingen regelen.
Dus met een beetje geluk 2 januari nieuwe en vooral prachtige foto’s van deze 16v.
wordt dus vervolgd….
Is het niet mogelijk om met toestemming en de aanwezigheid van zo’n ventje van de RDW het nummer over te tikken in een nieuw binnenscherm?
Volgens mij is het namelijk zo dat als een chassisnummer onleesbaar is. Dat het dan onder toeziend oog van iemand van de RDW mag worden overgeslagen voor de APK zodat het weer leesbaar is.
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Autofan schreef:Is het niet mogelijk om met toestemming en de aanwezigheid van zo’n ventje van de RDW het nummer over te tikken in een nieuw binnenscherm?
Volgens mij is het namelijk zo dat als een chassisnummer onleesbaar is. Dat het dan onder toeziend oog van iemand van de RDW mag worden overgeslagen voor de APK zodat het weer leesbaar is.
Dat is.
En ik denk dat je ‘m voor herstelwerk gerust door de RDW ergens anders erin kunt laten slaan. De vraag is alleen even hoe je ‘m er krijgt, maar dát zal het grootste punt niet zijn.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!