![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Goede kruipolie gebruiken en lekker een dagje laten staan. Pas heb ik nog m’n trekhaak onder m’n Frankenbiks vandaan getrokken zonder problemen. Die zat er al heel lang onder.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Is kruipolie van Kroon goede? Morgen laat ik mijn vader los met de brander en als dat niet werkt komt er een andere veerpoot onder. Vandaag maar niet gedaan aangezien het subframe net buiten de carport (onder een zeiltje) ligt en het de hele dag waardeloos weer was.
Verder gegaan aan de voorkant dus, na veel geploeter de pedalenbox omgebouwd. Handig als de bestuurdersdeur voor een paal zit en dus niet open kan, op mijn rug over beide voorstoelen kon ik echt precies onder het stuur doorzakken om daar met veel moeite te sleutelen. Nadat die zat moest de koppelingskabel er nog even in Maar het is gelukt en mijn eerste reactie toen ik de koppeling intrapte -> kut. Nog een paar keer proberen en toen had ik pas door dat het zo soepel hoort te gaan
Schakelen gaat overigens ook prima. Wel zit er een beetje speling op de pook in de lengterichting van de auto, vooral merkbaar in de 1, 3 en 5. Speling zit niet in het stangenstelsel want de hevel op de bak heeft die speling ook, hoort dat of kan er een andere bak onder?
Verder dan, ben wat dingen aan het monteren maar ik heb het niet losgehaald dus weet ook niet hoe het hoort te zitten. Hopelijk willen jullie meekijken en een gil geven als er iets niet lijkt te kloppen.
Dat pijpje dat overgaat in dikke rubberslang en rechts het beeld uitgaat, die komt zowat tegen mijn luchtfilterbak aan. Hoort die zo te lopen?
En die dikke leiding van de bol naar de debietregelaar, die komt zowat tegen de koppelingshevel aan. Hoort die ervoor of erachter te zitten?
Die twee rechterleidingen onderop de debietregelaar, horen die naar links te wijzen?
Hier de dynamo. Bij dit blok zitten er steunen op het carter voor de dynamo en deze dynamo hoort bij dit blok. Bij het vorige blok zat de dynamo op deze plek dus dat hou ik maar aan. Die stekker die erop ligt, hoort die bij de (vorige) dynamo? Op deze zit maar 1 schuifstekkertje. Verder twee draadeinden waarbij de een B+ heet en de andere B-, wat is wat?
Die dikke blauwe draden vind ik ook aan de andere kant terug, die rode stekkertjes passen in elkaar.
Weet iemand waar deze stekker van is?
Verder zoek ik nog een gouden tip om de voorpijp met een nieuwe pakking op het spruitstuk te krijgen. Als ik de veertjes over de bouten schuif heb ik precies geen schroefdraad meer voor het moertje.
Dat was hem weer voor vandaag, (zwarte) klauwen liggen compleet open, alles doet zeer, nog steeds snipverkouden (sinds vorige week vrijdag ) en ookal valt het soms erg tegen, de liefde overheerst nog steeds… Morgen weer verder
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_729.jpg)
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Goed werk weer hoor
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn ongeveer?
Over de dynamo;
Op de B+ komt een dikke draad met een oog eraan (van die ene foto )
Op de B- komt niks.
En als laatste komt er 1 schuifstekkertje op. (op de spanningsregelaar)
Die stekker die op de foto bovenop de dynamo ligt, heeft hier in ieder geval niks mee te maken.
En die steunen op het carter zijn waarschijnlijk voor een aircopomp
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Voor het bevestigen van je uitlaat kun je het beste een nieuw setje halen. Let wel op de lengte van de bouten; er zijn verschillende lengtes te krijgen en je zoekt de langste.
Ik had hetzelfde met m’n GT, standaard setje van de automateriaalboer was niet lang genoeg. daarna heeft m’n garagist ergens andere vandaan geplukt, maar ik weet het merk niet.
Arjan Verkade schreef:Goed werk weer hoor
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn ongeveer?
Daar doe ik geen uitspraken meer over aangezien ik al drie keer gedacht had klaar te zijn. Ik maak mij daar ook niet druk over omdat het wel leuk moet blijven, het is tenslotte een halve restauratie geworden en ook nog eens mijn eerste. Ik heb nu vakantie en doe gewoon elke dag een beetje, ooit breekt er een dag aan dat er geen beetjes meer zijn, dan ben ik klaar
BasisBIX schreef:Over de dynamo;
Op de B+ komt een dikke draad met een oog eraan (van die ene foto)
Op de B- komt niks.![]()
En als laatste komt er 1 schuifstekkertje op. (op de spanningsregelaar)
Die stekker die op de foto bovenop de dynamo ligt, heeft hier in ieder geval niks mee te maken.
En die steunen op het carter zijn waarschijnlijk voor een aircopomp
Die B’s had ik al goed uitgevogeld dus, nu nog ergens een schuifstekkertje voor de dynamo zien te vinden in de spagetti. Nog een idee waar die driepolige stekker dan van kan zijn?
Die aircopompsteun is wel een goede ja, vorige eigenaar had er ook een airco bij te koop maar die wilde ik niet. (kan niet tegen airco’s)
Hilko16TZI schreef:Voor het bevestigen van je uitlaat kun je het beste een nieuw setje halen. Let wel op de lengte van de bouten; er zijn verschillende lengtes te krijgen en je zoekt de langste.
Ik had hetzelfde met m’n GT, standaard setje van de automateriaalboer was niet lang genoeg. daarna heeft m’n garagist ergens andere vandaan geplukt, maar ik weet het merk niet.
De bouten die eruit komen moeten er toch gewoon weer in terug kunnen? Ik denk dat ik met langere de pijp niet genoeg op kan spannen.
Veren zijn overigens wel nieuw maar met de oude veren (fractie korter) lukt het ook niet.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_729.jpg)
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gais schreef:Arjan Verkade schreef:Goed werk weer hoor
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn ongeveer?
Daar doe ik geen uitspraken meer over aangezien ik al drie keer gedacht had klaar te zijn. Ik maak mij daar ook niet druk over omdat het wel leuk moet blijven, het is tenslotte een halve restauratie geworden en ook nog eens mijn eerste.
Helemaal gelijk in
Voeg er net dit aan toe:
Ik heb nu vakantie en doe gewoon elke dag een beetje, ooit breekt er een dag aan dat er geen beetjes meer zijn, dan ben ik klaar
Gais schreef:Nog een idee waar die driepolige stekker dan van kan zijn?
Ziet er wel een beetje uit als een koplampstekker, maar dat zal hem wel niet zijn he?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Je hebt er niks aan maar ik moet toch even kwijt dat ik respect heb voor je werk tot nog toe. Hoop dat je hem snel rijdend hebt! Ziet er goed uit tot nu toe. Moet wel zeggen dat deze BX wel erg krokant is / was zeg Heb zelf 2 BXen gehad, maar die waren niet zo ver heen als deze , waren dan wel wat nieuwer maar toch.
Succes, ik blijf dit volgen in elk geval
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Gais schreef:De bouten die eruit komen moeten er toch gewoon weer in terug kunnen? Ik denk dat ik met langere de pijp niet genoeg op kan spannen.
Veren zijn overigens wel nieuw maar met de oude veren (fractie korter) lukt het ook niet.
Ik weet niet of je de voorpijp nog los hebt van de rest van de uitlaat als dat het geval is handel je als volgt: De flenspakking tussen spruitstuk en voorpijp werkt als een soort kogel waardoor de uitlaat met de kanteling van het motorblok overweg kan. De truuk is dus om de voorpijp naar links of rechts te drukken en zo in de kortste kant het boutje + veertje te monteren. Heb je dat gedaan, dan is het een peulenschil om de voorpijp de andere kant op te drukken en zo het 2e boutje te monteren (kracht maal arm en zo).
Gais schreef:Schakelen gaat overigens ook prima. Wel zit er een beetje speling op de pook in de lengterichting van de auto, vooral merkbaar in de 1, 3 en 5. Speling zit niet in het stangenstelsel want de hevel op de bak heeft die speling ook, hoort dat of kan er een andere bak onder?
Ik neem aan dat je een BE1 bak er onder hebt gehangen? In dat geval denk ik niet dat je je druk hoeft te maken over die speling. Zelfs als een BE1 in zijn versnelling staat kan je de pook nog alle kanten op bewegen. Een BE3 bak daarentegen schakelt een stuk strakker.
Gais schreef:Weet iemand waar deze stekker van is?
Lijkt verdacht veel op de stekker die op het niveaumeetkastje in de radiateur moet. (Die voor de aansturing van je waarschuwingslampje).
Gais schreef:Die dikke blauwe draden vind ik ook aan de andere kant terug, die rode stekkertjes passen in elkaar.
Lijkt verdacht veel op de bekabeling van de koelfans. Als er een airco in je auto heeft gezeten heeft hij ook dubbele fans gehad. Ik dacht niet dat een aircoloze BX deze 2 stekkers aande andere kant ook al standaard in de kabelboom had. Zeker weten doe ik dat echter niet.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8340.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
De stekker die je bij je dynamo hebt liggen moet in de zijkant (of vlakbij de zijkant) in je radiateur. Die 4 polige witte stekker moet in een soort relais-iets, wat ook op de radiateur zit, vlakbij de plek van die andere stekker met blauwe kabels. Ik zal kijken of ik morgen even een foto kan maken.
Wat betreft leidingen op je verdeelblok, dat weet ik niet, ik heb destijds de stuurbekrachtiging zonder na te denken van m’n donor-bx getrokken en wist ook niet meer precies hoe het terug moest . Na wat ellende met subframes heb ik het maar weggelaten
. Ik bewaar de onderdelen in ieder geval nog wel, en mocht ik het nog eens inbouwen vraag ik wel aan jou hoe het hoort te zitten
.
Die blauwe kabeltjes met rode stekkers zijn volgens mij van je koelfan. Ik heb waarschijnlijk dezelfde kabelboom gehad en ik kan me niks herinneren van stekkers die ‘over’ waren. Ook daar zal ik morgen even naar kijken als ik tijd heb. Je kunt overigens best veel uit de schema’s halen dmv. kleurcodes van kabels en stekkers.
Is het een ex-airco BX? Is deze stekker dan niet van het drogerpotje? Ik kan morgen even kijken.
Een koelfan-stekker is het volgens mij niet, die draden zijn dikker.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Is het een ex-airco BX? Is deze stekker dan niet van het drogerpotje? Ik kan morgen even kijken.
Een koelfan-stekker is het volgens mij niet, die draden zijn dikker.
Drogerpotje zit bij een BX verder naar achteren en heeft een andere stekkeraansluiting. Ik zet mijn geld nog steeds in op de koelfanaansluiting.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Ik ook, heb pas nog een fan aangesloten en de dikte van de draden komt overeen, net als de kleur van de stekkers en draden. Ik ga 100% voor de koelfan. Zeker weten? Aan de andere kant van de radiateur zit een driepolige stekker voor de thermoschakelaar. Verbind die door en de fan zal gaan draaien.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY