Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
nog even en dan is het zover.
woensdag 14 oktober om 23.00h gaat het forum voor een uurtje ofzo plat wegens de verhuizing naar een nieuwe server. vanaf dat moment gaat ook meteen de nieuwe layout gebruikt worden.
Allemaal dan naar HH-waard op die dag (?)....met een fles wijn of zo (champagne mag ook).....maken we er een leuk feest van ?
sorry, ik zal er niet zijn op dat feestje,
m’n zus wordt dan gesplitst.
Ik word nog es oom
rocco schreef:m’n zus wordt dan gesplitst.
Leg me dat eens uit ?
Bram schreef:rocco schreef:m’n zus wordt dan gesplitst.
Leg me dat eens uit ?
Ja, ik vond het ook al een “enge” uitdrukking , maar als Rocco met een smile vertelt dat-ie oom wordt, kan het nooit heel erg zijn.
Vertel, Rocco.
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
rocco schreef:sorry, ik zal er niet zijn op dat feestje,
m’n zus wordt dan gesplitst.
Ik word nog es oom
dat moet je ff uitleggen
Over dat splitsen kan ik kort zijn:
Nu is/zijn ze een,
binnenkort zijn het 2 maal 1
rocco schreef:Over dat splitsen kan ik kort zijn:
Nu is/zijn ze een,
binnenkort zijn het 2 maal 1
Vertaling: mijn zus is zwanger en gaat over niet al te lange tijd bevallen.
Schijt aan originaliteit.
Zo kan je hedt ook bekijken.
Lelijke Eend schreef:rocco schreef:Over dat splitsen kan ik kort zijn:
Nu is/zijn ze een,
binnenkort zijn het 2 maal 1Vertaling: mijn zus is zwanger en gaat over niet al te lange tijd bevallen.
Nou vermoedde ik al zoiets; alleen verbaast het me dan dat Rocco al zeker weet dat dat daadwerkelijk op die 14e oktober gaat gebeuren (“ik zal niet op dat feestje zijn, want mijn zus wordt dan gesplitst”). Snappie mijn verbazing? Niets zo onvoorspelbaar als de natuur (tenzij men nu al weet dat de kleine op die dag met een keizersnede gehaald gaat worden en de operatiekamer al geboekt is )
Hans
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Het is voor die dag uitgerekend door de geeniekoloog (als je niet weet hoe iets te schrijven, doe het dan meteen goed mis.)
Natuurlijk gaat het niet die dag zijn, maar anders had ik geen uitvlucht en ik geraak nogal moeilijk daar…:) (bij erik)
rocco schreef:Het is voor die dag uitgerekend door de geeniekoloog (als je niet weet hoe iets te schrijven, doe het dan meteen goed mis.)
Natuurlijk gaat het niet die dag zijn, maar anders had ik geen uitvlucht en ik geraak nogal moeilijk daar…:) (bij erik)
Gynacoloog
Niet meer zeuren over mijn (foute) spelling jij !
En ik heb die dag geloof ik niets, maar toch kom ik niet. Doet ik wel op een ander keertje ofzo. Gewoon geen zin aan Ook een goede reden
Lelijke Eend schreef:rocco schreef:Het is voor die dag uitgerekend door de geeniekoloog (als je niet weet hoe iets te schrijven, doe het dan meteen goed mis.)
Natuurlijk gaat het niet die dag zijn, maar anders had ik geen uitvlucht en ik geraak nogal moeilijk daar…:) (bij erik)Gynacoloog
Niet meer zeuren over mijn (foute) spelling jij !
Gynaecoloog (dan zeur ik wel een keer )
Hans
Bassman schreef:Gynaecoloog (dan zeur ik wel een keer )
Jij wint ...
Ik kom de 14e wel,
Lukas/Lucas is vandaag al geboren! :51
Gefeliciteerd rocco,
maarre hoe laat was dat feestje nou bij Erik?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI