17 van de 22
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
   
Hoe hard hebben jullie gereden?
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3355
Geregistreerd: 26-01-2006

- 2CV Auto
Gepost: 05 januari 2009 09:37 AM
  [ # 241 ]
Ami8 schreef:

Voor het eerst jaaaaaren geleden met een Fiat Croma what turbo op de rondweg bij Hoofddorp!

Daar was ik een keer geflitst. Dat is tot nu toe ook mijn enige keer geweest dat ik geflitst ben (misschien gisteravond nog…). Maar gelukkig was de snelheid waarmee ik langs de paal reed maar 6km/h boven de max. geldende snelheid daar.

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 08 januari 2009 03:52 PM
  [ # 242 ]

Mijn max is (slechts) 190, maar wel met een Peugeot 206, die begon toen behoorlijk te trillen.

Met de CX heb ik 160 gereden in Duitsland en Italie, maar het was te druk om harder te gaan. Ik wil nog wel een keer in DE de topsnelheid uitproberen, zou rond de 190 moeten zijn. Helaas is mijn vriendin hier niet zo’n fan van en ik kom alleen in Duitsland op vakantie, met haar…

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 08 januari 2009 04:02 PM
  [ # 243 ]
DigiDaan schreef:
knäckor schreef:

Dat is de reden dat ik niet aan een motorrijbewijs wil beginnen. Ik weet namelijk zeker dat als ik een motor heb die over de 250 gaat, ik het er ook mee ga rijden. En ik rij mezelf dan gegarandeerd dood, wat ik graag nog even wil uitstellen.

Same here. Nog nooit een auto gehad waarmee ik niet regelmatig even ‘aftopte’. Dat zal met een motor niet anders zijn.

Ik heb dat ook altijd gedacht. 80 met een eend door Breda is al niet best, maar ik op een motor, dat leek me helemaal onverantwoord.

Inmiddels ben ik een stuk rustiger geworden. Ouder en wijzer. Wellicht dat een A rijbewijs er voor jullie later in gaat zitten.

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 09 januari 2009 01:19 AM
  [ # 244 ]

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 09 januari 2009 03:26 PM
  [ # 245 ]
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 09 januari 2009 04:14 PM
  [ # 246 ]
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

Het rijdt anders, stiller (althans, op de manier waarop ik ermee gereden heb, als je de V6 laat brullen verandert dat toch wel even) en je hebt wat meer ruimte om te zitten. En die hydropneumatiek is ook geweldig. De beleving is gewoon totaal anders dan met een Visa (waarin ik ook onwijs comfortabel rij, ik ben er nog nooit brak uitgestapt en heb er de afgelopen week toch een dikke 2000 km mee gereden).

Een XM gaat er nu overigens zeker wel komen, ooit, al is het alleen maar voor het behoud van mijn Visa.
Trouwens, gisteren heb ik wel mooi 1 op 10 met die V6 gereden. Laughing

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 09 januari 2009 05:54 PM
  [ # 247 ]
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

Het rijdt anders, stiller (althans, op de manier waarop ik ermee gereden heb, als je de V6 laat brullen verandert dat toch wel even) en je hebt wat meer ruimte om te zitten. En die hydropneumatiek is ook geweldig. De beleving is gewoon totaal anders dan met een Visa (waarin ik ook onwijs comfortabel rij, ik ben er nog nooit brak uitgestapt en heb er de afgelopen week toch een dikke 2000 km mee gereden).

Een XM gaat er nu overigens zeker wel komen, ooit, al is het alleen maar voor het behoud van mijn Visa.
Trouwens, gisteren heb ik wel mooi 1 op 10 met die V6 gereden. Laughing

Inderdaad een Visa is voor zo’n kleine auto zeer comfy. En mooi dat er een XM gaat komen Wink 1 op 10 is trouwens een prima waarde voor een V6. Onze 2.0 16V hier doet het eigenlijk nauwelijks beter.

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 09 januari 2009 06:01 PM
  [ # 248 ]
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

Het rijdt anders, stiller (althans, op de manier waarop ik ermee gereden heb, als je de V6 laat brullen verandert dat toch wel even) en je hebt wat meer ruimte om te zitten. En die hydropneumatiek is ook geweldig. De beleving is gewoon totaal anders dan met een Visa (waarin ik ook onwijs comfortabel rij, ik ben er nog nooit brak uitgestapt en heb er de afgelopen week toch een dikke 2000 km mee gereden).

Een XM gaat er nu overigens zeker wel komen, ooit, al is het alleen maar voor het behoud van mijn Visa.
Trouwens, gisteren heb ik wel mooi 1 op 10 met die V6 gereden. Laughing

Inderdaad een Visa is voor zo’n kleine auto zeer comfy. En mooi dat er een XM gaat komen Wink 1 op 10 is trouwens een prima waarde voor een V6. Onze 2.0 16V hier doet het eigenlijk nauwelijks beter.

Ik heb er dan ook erg mijn best voor gedaan en heel netjes gereden! Zelfs na een werkdag van 11 Exclamation  uur, exclusief reistijd, heb ik me netjes aan de van overheidswege opgelegde snelheidsbeperkingen gehouden, ondanks dat ik graag naar huis wilde.


Net bij het terugbrengen kon ik het overigens niet laten om hem toch even op zijn staart te trappen na de 80 km zone bij Overschie. Dat ding zit wel heel snel aan de 180. Shocked

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376
Geregistreerd: 05-07-2004

Gepost: 09 januari 2009 06:23 PM
  [ # 249 ]

218 echte kilometers per uur (230 op de teller) , in een BX, op de Autobahn.

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 09 januari 2009 07:09 PM
  [ # 250 ]
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

Het rijdt anders, stiller (althans, op de manier waarop ik ermee gereden heb, als je de V6 laat brullen verandert dat toch wel even) en je hebt wat meer ruimte om te zitten. En die hydropneumatiek is ook geweldig. De beleving is gewoon totaal anders dan met een Visa (waarin ik ook onwijs comfortabel rij, ik ben er nog nooit brak uitgestapt en heb er de afgelopen week toch een dikke 2000 km mee gereden).

Een XM gaat er nu overigens zeker wel komen, ooit, al is het alleen maar voor het behoud van mijn Visa.
Trouwens, gisteren heb ik wel mooi 1 op 10 met die V6 gereden. Laughing

Inderdaad een Visa is voor zo’n kleine auto zeer comfy. En mooi dat er een XM gaat komen Wink 1 op 10 is trouwens een prima waarde voor een V6. Onze 2.0 16V hier doet het eigenlijk nauwelijks beter.

Ik heb er dan ook erg mijn best voor gedaan en heel netjes gereden! Zelfs na een werkdag van 11 Exclamation  uur, exclusief reistijd, heb ik me netjes aan de van overheidswege opgelegde snelheidsbeperkingen gehouden, ondanks dat ik graag naar huis wilde.


Net bij het terugbrengen kon ik het overigens niet laten om hem toch even op zijn staart te trappen na de 80 km zone bij Overschie. Dat ding zit wel heel snel aan de 180. Shocked

En dan is het nog een twaalfklepper Wink Wacht maar tot je een V6.24 probeert!

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1129
Geregistreerd: 16-07-2007

- Visa 11RE S6
Gepost: 09 januari 2009 07:22 PM
  [ # 251 ]
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

Het rijdt anders, stiller (althans, op de manier waarop ik ermee gereden heb, als je de V6 laat brullen verandert dat toch wel even) en je hebt wat meer ruimte om te zitten. En die hydropneumatiek is ook geweldig. De beleving is gewoon totaal anders dan met een Visa (waarin ik ook onwijs comfortabel rij, ik ben er nog nooit brak uitgestapt en heb er de afgelopen week toch een dikke 2000 km mee gereden).

Een XM gaat er nu overigens zeker wel komen, ooit, al is het alleen maar voor het behoud van mijn Visa.
Trouwens, gisteren heb ik wel mooi 1 op 10 met die V6 gereden. Laughing

Inderdaad een Visa is voor zo’n kleine auto zeer comfy. En mooi dat er een XM gaat komen Wink 1 op 10 is trouwens een prima waarde voor een V6. Onze 2.0 16V hier doet het eigenlijk nauwelijks beter.

Ik heb er dan ook erg mijn best voor gedaan en heel netjes gereden! Zelfs na een werkdag van 11 Exclamation  uur, exclusief reistijd, heb ik me netjes aan de van overheidswege opgelegde snelheidsbeperkingen gehouden, ondanks dat ik graag naar huis wilde.


Net bij het terugbrengen kon ik het overigens niet laten om hem toch even op zijn staart te trappen na de 80 km zone bij Overschie. Dat ding zit wel heel snel aan de 180. Shocked

En dan is het nog een twaalfklepper Wink Wacht maar tot je een V6.24 probeert!

Mr. Green Dat zei Ree ook al! Maar dit is al machtig veel krachtiger dan een Visa!

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 09 januari 2009 08:19 PM
  [ # 252 ]
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:
Tjerk schreef:
djmoqua schreef:

Vandaag met de XM V6 van Ree op pad geweest. Op de A37 en de A28 toch nog even de 130 aangetikt daarmee. Laughing

En hoeveel rijdt een XM beter dan een Visa Twisted Evil

Het rijdt anders, stiller (althans, op de manier waarop ik ermee gereden heb, als je de V6 laat brullen verandert dat toch wel even) en je hebt wat meer ruimte om te zitten. En die hydropneumatiek is ook geweldig. De beleving is gewoon totaal anders dan met een Visa (waarin ik ook onwijs comfortabel rij, ik ben er nog nooit brak uitgestapt en heb er de afgelopen week toch een dikke 2000 km mee gereden).

Een XM gaat er nu overigens zeker wel komen, ooit, al is het alleen maar voor het behoud van mijn Visa.
Trouwens, gisteren heb ik wel mooi 1 op 10 met die V6 gereden. Laughing

Inderdaad een Visa is voor zo’n kleine auto zeer comfy. En mooi dat er een XM gaat komen Wink 1 op 10 is trouwens een prima waarde voor een V6. Onze 2.0 16V hier doet het eigenlijk nauwelijks beter.

Ik heb er dan ook erg mijn best voor gedaan en heel netjes gereden! Zelfs na een werkdag van 11 Exclamation  uur, exclusief reistijd, heb ik me netjes aan de van overheidswege opgelegde snelheidsbeperkingen gehouden, ondanks dat ik graag naar huis wilde.


Net bij het terugbrengen kon ik het overigens niet laten om hem toch even op zijn staart te trappen na de 80 km zone bij Overschie. Dat ding zit wel heel snel aan de 180. Shocked

En dan is het nog een twaalfklepper Wink Wacht maar tot je een V6.24 probeert!

Mr. Green Dat zei Ree ook al! Maar dit is al machtig veel krachtiger dan een Visa!

Ja kan ik me wel voorstellen Wink Wat doet zo’n Visa van 0 tot 100?

Zijn wel wagentjes met karakter Cool En veel comfortabeler dan die Fiat Panda meuk!

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 798
Geregistreerd: 24-07-2005

Gepost: 09 januari 2009 08:30 PM
  [ # 253 ]

202 Km/h in een golf 2 Gti-16V en dat voelde levensgevaarlijk aan, maar ja ik was nog vrij jong toen.
245 Km/h ( op de teller ) in een Bmw 525 I - 24 V en dat voelde al veel minder levensgevaarlijk aan.  Wink
255 Km/h op een Honda CB 1000 “BIG ONE” Naked Bike en geloof me, dat voelde veel harder aan omdat je geen greintje windbescherming had.
Hedendaags rij ik wel veel en veel rustiger Razz

Greetz

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 10 januari 2009 12:49 AM
  [ # 254 ]

AX10Hit Arrow 150km/h (dash, paar kratten achterin voor de stroomlijn)
SM 3.0 bvm5 Arrow 165km/h (niet mee getrapt)
CX 25Gti bvm5 Arrow 200km/h (dash, duurste bon was 175km/h Sad)

Xantia 2.0HDi110 Arrow 192 (geklokt op vliegende 10km, vlak)
idem Arrow 245km/h (dashboard, 4700tpm bergaf bij Dijon)

C5 2.2HDi136 Arrow 215km/h (dash, licht omlaag, zit meer in)
C6 V6HDi Arrow (225km/h dash, zit meer in)

Xm V6-12v bvm5 Arrow 240km/h (dash, vlak; deze had te veel vermogen ~190pk)
Xm V6.24v esj9 bvm5 Arrow 245 (dash, vlak)

Voelden allemaal prima aan, ze kunnen makkelijk meer aan, 260-270km/h no problem.

Behalve de AX; ik heb leren rijden in een AX GT diens top van 190km/h heb ik nooit gehaald, maar dat was ook echt de max voor zo’n klein licht ding.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4926
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 10 januari 2009 02:43 AM
  [ # 255 ]

Ik zag ergens een foto van een Hayabusa met twee turbo’s en die gaat van 0 tot 300 in iets meer dan 9 seconden, topsnelheid boven de 400, maar of dat waar is?

Profiel  
 
 
17 van de 22
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook