Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Arjan Verkade schreef:EW schreef:Het leukste vind ik het nog om met 95 naar de linkerbaan te gaan als er iemand met 200+ komt aanvliegen
Nog mooier is als ze je dan op de bon slingeren voor verkeershinder
Zeer gevaarlijk, zeker in Duitsland
Inderdaad, reed gister zelf in duitsland, 170-180, en toen ging ook een Nederlander (met een grote NL, Nur Links sticker) met ongeveer 100 naar links.. tja ik vind het erg gevaarlijk als iemand niet z’n spiegels in de gaten houdt, of erger opzettelijk iemand tot hard remmen dwingt..
Totaal aantal Berichten: 7800
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik heb wel eens 60 in z’n achteruit gereden.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Met mijn dienstwagen (MB 300 sel) 220km (echte km) met een motor agent voorme uit, WHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA…....... wat een topic.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
DigiDaan schreef:Ik heb wel eens 60 in z’n achteruit gereden.
Dat kan best hard ja
Alleen voor me gevoel remt het voor geen meter…
Tja, remsysteem is daar ook niet voor ingesteld natuurlijk.
Totaal aantal Berichten: 7800
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dan doe je gewoon net als ik een j-turn. Hoef je niet te remmen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
sjorsh schreef:
Inderdaad, reed gister zelf in duitsland, 170-180, en toen ging ook een Nederlander (met een grote NL, Nur Links sticker) met ongeveer 100 naar links.. tja ik vind het erg gevaarlijk als iemand niet z’n spiegels in de gaten houdt, of erger opzettelijk iemand tot hard remmen dwingt..
Boven de 130 ben je zelf verantwoordelijk…..
Het is namelijk niet in te schatten op je buitenspiegels of iemand 150 of 200 rijdt.
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Als je zelf zo rond de 160 rijdt dan heb je daar ook geen problemen meer mee
Het is gewoon veiliger als iedereen rond die snelheid gaat rijden, de meeste zitten in Duitsland ook wel rond de 140 a 160 dat werkt prima
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Dan nog kun je wel zien of iemand harder rijdt dan gemiddeld volgens mij.. Je bent wel zelf verantwoordelijk, maar dat betekent niet dat andere mensen dan een gevaarlijke situatie moeten opzoeken?
sjorsh schreef:Dan nog kun je wel zien of iemand harder rijdt dan gemiddeld volgens mij.. Je bent wel zelf verantwoordelijk, maar dat betekent niet dat andere mensen dan een gevaarlijke situatie moeten opzoeken?
Als je relaxed met 110 aan het cruisen bent en er komt er één aanvliegen met 200+ dan zie je die echt niet…
Bovendien: Als jij zo nodig meent harder dan de norm te moeten rijden (in NL is dat 120, in D is dat 130), ben jij degene die beter op moet letten.
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
waterman771 schreef:Krijgen we binnenkort ook een topic waarin jullie gaan opscheppen over de lengte van je jongeheer?
230 / 17,5 cm ................................
Totaal aantal Berichten: 43295
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
EW schreef:sjorsh schreef:Dan nog kun je wel zien of iemand harder rijdt dan gemiddeld volgens mij.. Je bent wel zelf verantwoordelijk, maar dat betekent niet dat andere mensen dan een gevaarlijke situatie moeten opzoeken?
Als je relaxed met 110 aan het cruisen bent en er komt er één aanvliegen met 200+ dan zie je die echt niet…
Bovendien: Als jij zo nodig meent harder dan de norm te moeten rijden (in NL is dat 120, in D is dat 130), ben jij degene die beter op moet letten.
Helemaal mee eens!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43295
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
r.kerstens schreef:waterman771 schreef:Krijgen we binnenkort ook een topic waarin jullie gaan opscheppen over de lengte van je jongeheer?
230 / 17,5 cm ................................
Wat? Is ie 230 cm lang en 17,5 cm dik? Holy shit!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Waarom dacht je dat hij zo’n buik heeft?
Anders past het er nooit onder!
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Precies, laten we het in hemelsnaam niet over de topsnelheid hebben als hij scherp staat.
Daar kan geen petje of GPS tegenop.
Een volwassen kerel van zijn brommer af!
Van drie hoog en dat drie keer achterelkaar!