Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
EW schreef:Een volwassen kerel van zijn brommer af!
Van drie hoog en dat drie keer achterelkaar!
Liever een tienersletje op een scootertje EW, ieder zijn voorkeur.
pffff, is het cafe stuk?
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Wat een swaffeltopic zeg….
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
................. O sorry, we zitten verkeerd
Het ging hier over snelheden, dat is waar.
230 met de auto, 90 met de brommer, 60 bergaf met de fiets en 15 minuten op de toilet.
Totaal aantal Berichten: 6156
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Totaal aantal Berichten: 5481
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Zo, 4pagina’s verder!
Men vindt dit toch interressant om te weten hoe hard men met hun bolide kan gaan!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Het hangt helemaal van het tijdstip af. Soms gaat fietsen vele malen sneller dan in de auto zitten midden in een file.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
waterman771 schreef:240 met een xm 3.0 v6 24v van 1999, en 238 op ‘t gps met de sm.
Zo ben ik nu de tofste van jullie allemaal? En ik heb niet eens een petje!
Subliem Yuri!
215km/h met de C5 V6, vanaf 180 gaat ie naar 4 en is de pit er spijtiggenoeg uit…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
70 met mijn jankende 50 ccer. (2.9 pk) Wel in LImburg van de heuvels af. Was echt max, en doen we nooit maar dan ook nooit weer.
160 op de teller van mijn Visa. Dat zijn 144 echte kilometers (harder kan ze ook niet volgens het boekje). Via tt gemeten uiteraard.
Het hardst in een eigen auto is 152 op tt / 170 op de teller met mijn Axel geweest.
Verder een keer 171 (gps) met de Xsara 1.6i van mijn ouders en 200 op de teller met hun ex-Xantia 1.8i 16v.
Hard rijden boeit me eigenlijk niet; als ik hard had willen rijden had ik geen Visa gekocht.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Nee, dat is wel zo (Of een GTItje, dan wel )
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
EW schreef:...
Bovendien: Als jij zo nodig meent harder dan de norm te moeten rijden (in NL is dat 120, in D is dat 130), ben jij degene die beter op moet letten.
Daar heb je helemaal gelijk in
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
eh 190 met de prestige en 285 met mn duc..
hard genoeg ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
waterman771 schreef:EW schreef:sjorsh schreef:Dan nog kun je wel zien of iemand harder rijdt dan gemiddeld volgens mij.. Je bent wel zelf verantwoordelijk, maar dat betekent niet dat andere mensen dan een gevaarlijke situatie moeten opzoeken?
Als je relaxed met 110 aan het cruisen bent en er komt er één aanvliegen met 200+ dan zie je die echt niet…
Bovendien: Als jij zo nodig meent harder dan de norm te moeten rijden (in NL is dat 120, in D is dat 130), ben jij degene die beter op moet letten.
Helemaal mee eens!
Niet mee eens. ALs je van rijbaan wisselt, ben jij met een bijzondere manouvre bezig en doen jij te kijken of er voldoende ruimte is om die actie uit te voeren….
oh ja…
245 in de “kattebak” van een R5 GT Turbo over de provinciale weg
we moesten wel, de kebab boer zat tegen sluitingstijd. Koste overigens wel de turbo bij aankomst…
Was niet slim de wagen direct uit te zetten zonder intercooler.
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
230 (op de teller) in de 16V
245 (op de teller) in een BMW 745D HE tijdens een chauffeursrit
180 (op de teller) in de TRI
270 (op de teller) in de Aston Martin DB9 van mijn neef (reed niet zelf)
90 (op de teller) in de HY <- kan wellicht harder, maar dat doe ik niet
En verder helemaal eens met het commentaar betreffende het verwisselen van een baan, bijzondere manoevre, dus zelf uitkijken.
Nou moet ik zeggen dat in Duitsland het erg vaak Nederlanders zijn die ineens naar links gaan met een slakkegang, maar in Nederland zijn het (in Roermond e.o.) vrijwel altijd Duitsers die maar links blijven plakken…. het lijkt wel of ze wraak willen nemen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX