hallo alle forum-gebuikers
na een tijd niet meer zo actief geweest op dit forum ops: en al vaker beloofd dat ik een topic zal maken van mn modellen heb ik het eindelijk gedaan.
hier onder zie je een paar fotos van mn verzameling, het is niet alles maar van de rest heb ik geen fotos want dat staat allemaal in een doos onder mijn bed
bij elk model heb ik nog de orginele verpakking
veel kijk plezier
laats wouter
een citroen is een auto de andere merken zijn vervoermiddelen
hier heb ik nog wat duidelijkere fotos van mn nieuwe aanwinst: de c5 airscape gehad van mn pappie
laats wouter[/img]
jemig wat een mooie verzameling, ik word hier gewoon jaloers van.. ops: die 2 dongfengs, helemaal geweldig..
mooi neer gezet ook alles.
greeetz berlingo XTR
C2 1.4 VTR.
Ex : Saxo 1.6 VTS Rouge Lucifer.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
dankj
pas stond er nog een goude dong feng op mp maar die man reageerde steeds niet deze die ik heb, heb ik voor maar 25 pst kunnnen kopen wil nog veeeeeel meer chinese 1:18 modellen
laats wouter
Wouter, kijk een wat ik voor dongfeng er bij heb staan?:P dat is die van MP ik had em 5 minuten na dat hij er op stond al gezien (gewoon toeval) en ook direct gekocht. hij reageerde eerst ook niet bij mij maar later mailde hij nog wel.
en ik wil ook nog veel meer van die modellen maar ga niet 80 euro per stuk voor die krengen neerleggen.. dat is bijna mijn maandloon
Wouter
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
mazzelpik
het was idd een gelukje
maar mocht ik nog tegen een xantia aan lopen dan hoor je het wel..
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
PRACHTIG
En dan nog met verschillende exclusieve modellen (DongFeng’s, de witte GS, de airscape,...)
Van welk merk is die airscape trouwens?
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Als het goed is, is de C5 Airscape van Provence Moulage.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
zeer mooi collectie,met heel wat zeldzame modellen…
Dank je Rob, daar moet ik naar op zoek .
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
ej bedankt voor de reacties!
dankj rob het merk klopt idd (Wij hebben er nog 1 in de vitrine op de zaak staan maar weet of die verkocht word)
laats wouter
ey allemaal
Ik ben bezig (samen met mijn broer) om mijn witte bertje van eligor te ombouwen naar een nl`se brandweer mijn broer heeft op de namack beurs stickers gekocht en ik ben nu bezig met hem helemaal kaal te maken en te schuren en het model wat te verfijnen! fotos + de rest volgen nog als dit projectje lukt gaan er nog vele volgen
laats wouter
Weet iemand waar ik die 1:18 dongfengs nog kan krijgen, en mischien ook de prijs?
C3 Pluriel 2003
marpytoys in ‘s-gravesande? of anders op e-bay.. maar let op, verzendkosten uit china zijn niet gering kan ik uit ervaring melden…