Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik denk dat dit weer zo’n typisch, slecht gedocumenteerd phase 3 dingetje is. Ik had even de beschrijving erbij gepakt en daar was sprake van twee schroeven achterin het stuur. Die zitten er bij mij echt niet in. Toen nog eens gaan kijken naar de beschrijving van het airbagstuur van de C5 phase 1 aangezien dit hetzelfde is als in de phase 3 Xsara:
Er is hier geen sprake van schroeven. Wel zitten er drie gleufjes achterop het stuur, ik vermoed dat ik dus drie clipjes moet losmaken en het hele ding het zo uit ligt.
Dat is dan wel iets voor morgen om uit te zoeken.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Oké, ik ben benieuwd hoe het nu zit.
Houd je er een fotocamera bij?
Ik denk dat de com2000 het veschil maakt. Een Xsara zonder com2000 heeft de toeter op de linker hendel. Een Xsara met com2000 dus in het midden op het stuur. Ook type 2 heeft dat.
Aangezien een C5 ook een com2000 heeft zou het logisch zijn dat het enigsinds hetzelfde is. Al hoewel er in een C5 wel weer een ander stuur zit dan in een Xsara met com2000.
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Tjeez Daan, en dat alles wegens prutswerk ? Ik zou alsnog overwegen ‘m lekker terug te brengen en opdracht te geven dat maar eens lekker goed te fixen….
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Wie heeft het nou ineens weer over een COM2000? Dat heeft toch helemaal niks te maken met welk stuur er gemonteerd is?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Een Xsara met een COM2000 heeft net een ander stuur met de claxonknop erin, een losse achteruitverwarmingsknop en de radiobediening aan een satelliet. De kap zit hierbij met clipjes vast.
Bij de Xsara`s zonder can bus (COM2000), zit de claxonkop nog aan het uiteinde van de linkerhendel, de achteruitverwarming aan het uiteinde van de rechterhendel en de radiobediening aan de zijkanten van het stuurwiel zelf. De kap zit met 2 torxjes vast .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Drie clipjes dus. Zover was ik inmiddels ook al
Maar goed, vandaag geen tijd vrees ik. Zal een andere keer binnenkort moeten gebeuren want ik vind het wel wat vervelend zo.
En ja, natuurlijk is dit iets dat eigenlijk door de garage gefixed moet worden maar mij zie je daar voorlopig niet terug. Ik heb niet het idee dat ze erg blij met me waren, ook al kon ik daar niets aan doen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 27893
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hier even verder over de com2000: http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/203068/
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
DigiDaan schreef:
........En ja, natuurlijk is dit iets dat eigenlijk door de garage gefixed moet worden maar mij zie je daar voorlopig niet terug. Ik heb niet het idee dat ze erg blij met me waren, ook al kon ik daar niets aan doen.
Tja, dat idee kan een garage je geven om te voorkomen dat je terug komt met klachten, mission accomplished dus…
Maar het gaat er niet om of ze blij met jou waren maar andersom…
Jij kent de Hegru duidelijk niet JaapJ
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
T(h)ijs schreef:Jij kent de Hegru duidelijk niet JaapJ
Ik leer ze steeds beter kennen T(h)ijs…
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dus..
Brakke kwaliteit want telefoon. Deze Alpin PA3 (185/60R15, DOT 2106 met nog 6 millimeter profiel) maken wat meer herrie dan de Energy Savers, qua grip zijn ze stukken beter. Zeker in nattigheid en sludge. Ingereden sneeuw is nog steeds opletten geblazen, met name qua remmen.
Hiermee kom ik de winter wel door.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Nu nog een setje orginele wieldoppen voor de kleine details ?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Wieldoppen zijn voor mietjes.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
hear hear
Ik hou ook liever van stalen velgen zonder doppen op m’n winterbanden.